CSV file vanuit Gmail voor import in Outlook bevat fouten? incl. voorbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcannegieter

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik een vraag gepost over het importeren van gmail contactpersonen in Outlook. Daar kreeg ik geen werkend antwoord dus ben ik verder gaan zoeken.

Nu heb ik het CSV file van gmail is beter bekeken. Ik ben geen expert maar volgens mij moet het bestand eruit zien dat op elke regel in de eerste cel een contactpersoon staat en dat daarachter, tussen komma's de gegevens staan van die persoon.

De CSV file die ik krijg echter bevat wit regels, en contactpersonen die beginnen op één regel, daarna een witregel en daaronder weer de rest van de gegevens. Daarnaast exporteert Gmail ook meerdere personen achter elkaar in één cel.

Zou dit het probleem kunnen zijn en hoe los ik dit op?

Voorbeeld (geen echte info natuurlijk):
Jan,,Jantje,,,,,,,,,,,"Notities:

",J.jantje@telfort.nl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Normal,,Mijn contactpersonen;Familie;Afstudeeruitnodiging iedereen - HJ's,
Piet,,Heertje,,,,,,,,,,,,p.heertje@gmail.com,,,,,,+31628792975,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Normal,,Mijn contactpersonen;Familie;Afstudeeruitnodiging iedereen - HJ's,
Stevens,"",,Kees,,,,,,,,,,,,,,,,+31 535767838,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,+31535678638,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Normal,,Mijn contactpersonen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan