CSV Wat dat het, wat krijg ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
CSV staat voor "Comma Seperated Values".

Zie het als een Excel bestand maar in plaats van een tabel krijg je op elke regel een rij en elke kolom is door een teken gescheiden (Standaard een ";" of een ",")
Code:
Year,Make,Model
1997,Ford,E350
2000,Mercury,Cougar
YML werkt meer met een soort structuur door middel van inspringen
Code:
receipt:     Oz-Ware Purchase Invoice
date:        2007-08-06
customer:
    given:   Dorothy
    family:  Gale

Wat mij opvalt is dat je nu redelijk wat vragen stelt over een e-commerce pakket voor Joomla, echter is Joomla geen echt e-commerce pakket maar een CMS.

Ik denk dat je veel meer hebt aan een pakket als Magento (Heeft ook een open-source/community versie)

Joomshopping is ook zo'n pakket en toevallig uit geprobeert
Magento ja Die heb ik nog niet geprobeert
Maar Virtuemart daar snap ik niks van

Zie,

Ik download virtue mart unzipt het hele pakket 'dat moet '
en alle mods en plugins krijg ik zonder problemen op de server maar HET Virtuemart component niet
Via extenssion manager load ik het up zoals alle andere mods en toestanden En dat gebeurt er vervolgs niet als die klaar is

Ik krijg geen bodschap
Geen foutmelding

Niks

ik heb het van de officiële pagina van virtuemart

Weet u hier misschien meer van

JoomShopping is een e-commerce component voor Joomla, geen e-commerce pakket op zich. Oftewel JoomShopping is afhankelijk van Joomla om te functioneren.

Ervaring met VirtueMart heb ik helaas niet dus daar kan ik je verder niet mee helpen.

Nou een hele tijd geleden werkte, kreeg ik het gewoon op mijn server geinstaleert
Maar Magento is geloof ik voor de grote webshop en is nou ook niet het meest goedkoopste

Maar hartelijk dank voor uw hulp

Beste: Kan ik Magento ook in een Virtuemart template gebruiken

Er zijn zat mooie templates voor virtue mart maar als ik gebruik maak van Magento.... Kan dat problemen opleveren

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar Magento is geloof ik voor de grote webshop en is nou ook niet het meest goedkoopste
Zoals Tha Devil al zei heeft Magento ook een open source versie, die kost je niks (nou ja, tijd om hem te leren gebruiken).

Beste Hr. Naarling
Dat heb ik gezien
Maar dat heeft niks met joomla
Dus geen component waar je alles in moet vullen
Joomla pakketenzijn voor mij goed te gebruiken
Magento staat los van joomla ?

of heb ik het mis ?

Maar.... Ik wil graag dat mensen op mijn joomla site dingen bestellen, er zijn wel mods voor magento voor joomla
Van magento voor joomla

Zoals product search geloof ik

Maar ik zal wel zelf op zoek moeten gaan hoe ik alles aan elkaar kan koppelen zodat mijn mageto shop van mijn website gegevens haalt
Zoals bestellingen en dergelijke

Sorry sorry
Ik kan geen joomla site hebben en mageto

Ja sorry ik was er helemaal niet mee bekent

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan