Ctc personen

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb de ctc personen van mijn oude PC gekopieerd en wil deze importeren naar mijn nieuwe laptop,
Importeren lukt wel, maar ik krijg ze niet te zien als ik een nieuwe mail start en naar de ctc personen ga.Wat doe ik fout? Ik werk met MS Outlook 2024.

Wat .

Ik snap niet helemaal wat je gedaan hebt. Ik vermoed een export gemaakt van je cp's vanuit de oude computer, en dat bestand gekopieerd naar de nieuwe. En dat export bestand moet je dan geïmporteerd hebben in Outlook. Als dat is gebeurd, en je zegt dat dat gelukt is, moet je uiteraard eerst controleren of de contactpersonen daadwerkelijk in de map/groep Contactpersonen staat. Zo niet: kun je ze niet gebruiken. Gelijk een mailtje maken en dan verbaasd zijn dat ze er niet in staan, verbaast me eerlijk gezegd dan ook niet.

CTC personen staan niet in de mapContactpersonen. Hoe krijg ik die daar?
Bericht automatisch samengevoegd:

Bij Accountinstellingen staat hij er niet bij, maar als ik op de icoon Contactpersonen klik zie ik ze wel.

Laatst bewerkt:
Dan heb je ze toch? Kijk even of ze in een eigen groep staan. Sowieso kun je vanuit de contactpersoon ook een mail versturen. Werkt net zo snel 😊

Terug
Bovenaan Onderaan