ctf

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een cd met foto,s maar het zijn ctf bestanden hoe kan ik die omzetten naar bv jpeg is daar een programma voor. bvd gr Harry

Het betekend converted typeface file ik weet niet of iemand mij kan helpen om dat om te zetten.Gr Harry

ik heb uitgebreid gezocht :) misschien is dit de tijd voor een schopje :D want ik heb het niet kunnen vinden.

grtz

Is het mogelijk om een zo,n bestandje hier op te zetten zodat misschien iemand wat weet? Gr Harry

ik weet dat je hier images kunt zetten van gif en jpeg enzo maar die ctf bestanden kun je denk ik hier niet zetten....

Kun je die bestanden trouwens wel zien? m.a.w. ze worden wél geopend?

Als ik hem open dan krijg ik het scherm met can,t read file header en het scherm blijft zwart. gr harry

Geplaatst door mumzel
ik weet dat je hier images kunt zetten van gif en jpeg enzo maar die ctf bestanden kun je denk ik hier niet zetten....

Je kan het wel in een zip bestand hier zetten.
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Gr Jozo

volgens mij gaat het neit goed hoe gaat dat eigenlijk hier. Gr Harry

Nou heb ik begrepen dat het een album file kan zijn en dat je het kan openen in MGI photosuite is dat hetzelfde programma als roxio photosuite platinum of is dat weer een ander programma dat wil ik wel weten voor ik het aanschaf. BVd Gr harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan