CTL + V,S,A,C etc werken niet meer in Word!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sfentami

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2014
Berichten
1
Hallo iedereen,
ik heb sinds enkele dagen een vervelend probleem, de sneltoetsen CTRL + (A,S,C,V) doen het niet meer. Ik heb al 5x Shift geprobeerd, dan krijg ik een vraagof ik deze functie wil aanzetten en hoor ik een piepje, ik toets ja, ga naar mijn document en zodra ik probeer dan te sneltoetsen hoor ik 2 piepjes en doen de toetsen het weer niet. Wat hieraan te doen? Heb op dit forum gezocht, en een user genaamd Paulva had een dergelijk probleem voor een andere user (Marjonneke) op dit forum verholpen met een linkje ctrlCopy.xls, maar dat werkt kennelijk enkel in excel, bij mij werkt het niet! Hij gaf dit als tip voor excel:

Misschien toevallig afgezet met een macro?
Opzetten:
Application.OnKey "^c"
Afzetten:
Application.OnKey "^c", ""

maar ook ik ben niet zo technisch dat ik hiervan iets kan maken en het toepassen op Word :(
Wie helpt me?
Sfentami.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst, hier heb je meer kans voor een antwoord op jou vraag.
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb je per abuis een keer een paar sneltoetsen 'verbouwd' zonder dat je daar erg in had. De oplossing is een beetje afhankelijk van de Office versie, maar als ik er vanuit ga dat je met 2007+ werkt is het:
1. Rechtsklikken op het lint
2. Snelmenu <Lint aanpassen>
3. Knop Sneltoetsen: <Aanpassen>
4a. Druk op de knop <Standaardwaarden>
of, als die grijs is:
4b1. Zoek de goede toetscombinatie op
4b2. In het vak met <Druk op nieuwe sneltoets> typ je de foute (niet-werkende) sneltoets.
Voorbeeldje: als <Ctrl>+<c> niet meer Kopiëren is, ga je naar de categorie <Alle Opdrachten> en selecteer je <BewerkenKopiëren>. Je ziet dan welke sneltoets daar aan hangt. Staat <Ctrl>+<c> daar niet bij, dan voeg je hem zelf toe.

5.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan