ctrl-alt-del werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

colette 88

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2004
Berichten
29
Excuus voor het eerder plaatsen van een vraag in een verkeerd forum. Mijn andere probleempje (weergave beeldscherm) is inmiddels opgelost dankzij Wim. Nogmaals bedankt.

Nu het volgende:
Mijn ctrl-alt-del combi werkt niet in Windows.
Hoe zou dat kunnen ?
Dank.
Colette
 
Inderdaad het is Win ME, maar in ieder geval een poging gedaan het probleem op te lossen...........
 
Hoi hoi,

Me, of mijn Me in ieder geval heeft geen gpedit.msc
Alternatief ?

Colette
 
Heb je al eens gecontroleerd op spyware, adware, en ander ongedierte, met Hijack, AdAware, virusscanner?
 
Dat is prima, maar zoals je in andere topics kunt lezen is dit geen garantie voor een schone PC. Een scan met oa Hijack, Adaware, etc geeft vaak een verrassend resultaat. Staar je dus niet blind op een scan van NAV.
 
Neem me niet kwalijk, maar ik snap het niet helemaal. Wat is een hijack en wat is een log ?
En wat gaat er niet goed ?

Er worden verschillende programma's genoemd.
Moet ik die allemaal gebruiken of één kiezen ?
Dank.

Colette
 
Lees eerst de topic maar eens ==> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=134129

HijackThis is een programma dat jouw computer scant. Het geeft een overzicht van een aantal programma's op jouw PC. Zo kunnen de experts kijken of er verkeerde tussen staan.
Als het programma gescand heeft maar het een log bestandje aan. Deze mag jij posten in die topic waarnaar ik net verwees.
 
ctrl-alt-del werkt weer.

Neem me niet kwalijk.
Ik had de knopjes omgewisseld bij een toetsenbord schoonmaak en was dit vergeten.
Oliebol! ; )
Bedankt voor de moeite.

Colette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan