CTRL + ALT + DELETE Inloggen Windows 7 Professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rascar

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7
Hallo,

Ik zit met een probleem.
Ik krijg het niet voorelkaar dat gebruikers het aanmeldscherm kunnen opstarten met CTRL + ALT + DELETE in Windows 7.
In netplwiz kan ik de optie ook niet aanvinken zodat dit scherm met opstarten kan worden getoond en ik heb in het register ook al waardes aangepast maar nog steeds lukt het me niet om het aanmeldscherm tevoorschijn te krijgen.
Weet iemand nog een optie?

Mvg, Remco
kannietvinken.png
 
Ja 1 administrator account en nog een 2e gebruikersaccount, alleen de gebruikersaccount is alleen maar nodig om in te loggen, alleen stel ik wil nog met een 3e gebruikersaccount gaan inloggen ben ik dus het aanmeldscherm wel nodig... (via het netwerk dan)
Het account Administrator kan ik trouwens niet vinden of aanpassen maar die moet er wel zijn op de computer...
 
Je kan wel bij het admin account komen door dit te doen:

Start>typ in "control userpasswords2".

of via cmd hem te activeren gaat ook dat doe je zo:

start>cmd in tikken>rechtermuisknop op cmd>als administrator uitvoeren>ja klikken>dan typ je dit: net user adminstrator /active:yes

Maak even een wachtwoord met behulp van cmd zie hier onder het commando:
net user adminstrator *

let wel op dat je het 2x goed typt

PS:

Administrator account staat standaart uit in windows 7 of elke andere windows(behalve in de veilige modussen).

heb je dat allemaal gedaan dan moet je dit doen ter preventie dat niemand op het administrator account kan: net user administrator /active:no
 
Laatst bewerkt:
Thnx Nicj56!
Mja nu ik als Administrator ingelogd ben kan ik nog het vinkje nog niet aanvinken, zoals op het plaatje in m'n 1e post!
 
Doe in start: secpol.msc en dan>beveiliging opties en dan Interactief aanmelden met CTR+ALT+DEL doe je inschakelen.
 
Nog een keer bedankt! Dit werkt nu eindelijk! En daarmee is dit hele probleem dus nu opgelost =D
 
Help

Hoi ik wil CTRL + ALT + DELETE inloggen windows 7 Home Premium kan dat ?

Alvast thnxx
 
Hoi,

Doe dit: start>typ uitvoeren>typ hier control userpasswords2> druk op enter>ga hier naar het tabblad: geavanceerd en vink hier gebruikers moeten op ctrl+alt+del drukken om de pc te kunnen gebruiken.

Succes
 
Ooooooh.... Laatmaar ik bedoelde waar ik moet klikken als je wilt reageren
 
Welkom Jerlay op helpmij,

Je reageert in iemand anders zijn vraag, dat is niet de bedoeling en verwarrend ook als er 2 vragen door elkaar lopen. Daarnaast is het topic uit 2011, oudere topics kunnen met rust gelaten worden.
Daarom gaat dit topic op slot.
Mocht het nodig zijn kun je een nieuwe vraag openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan