Ctrl + End werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
925
Tot voor kort kon ik altijd met Ctrl + End naar het einde van mijn Word-document gaan, maar dat werkt niet meer. Heeft iemand een idee hoe dat kan? Misschien heeft het met een veranderde instelling te maken?
[Word 2000]

Bedankt alvast,

Ingmar
 
Hoi,

Is dat het enige probleem ... of krijg je bij het gebruik van bepaalde toetsen niet die 'reactie' die je verwachtte?
Controleer je toetsenbordinstellingen in het configuratiescherm van Windows.

Dan: sluit Word afen zoek het sjabloon 'normal.dot'.
Wijzig de naam en start Word opnieuw. Er wordt een nieuw sjabloon normal.dot aangemaakt.

Succes, Teun
 
Hallo Vecom,

Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je met "toetsenbordinstellingen in het configuratiescherm van Windows"?

Ingmar
 
Hoi,

Eerste vraag:
Is je probleem opgelost, door het sjabloon normal.dot te hernoemen en daarna Word weer te starten?

Als je verder geen problemen hebt met het functioneren van je toetsenbord, ligt de oorzaak zeer waarschijnlijk in Word.

Teun
 
Hoi, :D

De correcte toetsenbord/taalinstellingen vindt je bij:
Start/Configuratiescherm/landinstelling/tabje talen/Knop Details je ziet dan dit scherm:

878O0UDOYLS6


Controleer of jouw instellingen hetzelfde zijn als bovenstaand plaatje!

See Yah! :thumb:
 
Vecom en Joost bedankt, ik heb het weer voor elkaar na het maken van een nieuwe Normal.dot.
Is er een verklaring voor het verdwijnen van de werking van dit soort shortcuts? Een instelling bij Extra/Opties... die veranderd is??

Ingmar
 
Hoi,

Oeit. Ik denk dat er een aantal mogelijke oorzaken kunnen zijn.
Eentje is dat mogelijk een andere functie aan deze toetscombinatie is 'toegewezen' via menu Extra > Aanpassen..... ; knop Toetsenbord....
Wellicht ook door de optie om WordPerfect toetscombinaties voor Word in te stellen etc.

Vaak liggen deze wijzigingen inderdaad besloten in NORMAL.DOT

Grts. Teun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan