Ctrl+V werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mistermaru

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Oke sinds vandaag werkt mijn ctrl+V optie niet meer.Het is ook echt alleen Ctrl+V want als ik ctrl+C doe en dan met m'n rechtermuis knop de optie plakken doe dan werkt het wel. Ook Ctrl+X werkt. Ik weet absoluut niet hoe mijn ctrl+v gestopt is met werken. Ik heb overal op google gezocht naar een oplossing. Ze zeggen overal dat ik de driver van me toetsenbord moet uninstallen en dan pc opnieuw opstarten. Ik heb dit meerdere malen gedaan maar het werkt nog steeds niet. Ook heb ik geprobeerd instellingen te veranderen in de plakopties(sticky keys) maar het helpt nog steeds niet. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik raak echt gefrustreerd omdat ik geen ctrl+v kan gebruiken.

Alvast bedankt!

Draai Systeemherstel naar een datum toen het nog wel werkte....

Je kunt ook eens even kijken of die in de veilige modus wel werkt. Is het een PC of laptop.

Is het een toetsenbord met een USB kabel. Probeer dan eerst eens een ander toetsenbord.

Indien USB gerelateerd. USB netjes maken. Verwijderen bij apparaatbeheer.

Opnieuw opstarten en er insteken dan wordt deze weer automatisch herkend.

Of even scannen. Je hebt toch geen malware he.

Oke ik heb dus een systeem herstel gedaan maar het werkte nog steeds niet. Totdat ik per ongeluk Ctrl+R drukte. een folder met de naam SkypeRecordings werd geopend. En toen zag ik dus dat het door de programma ClownFish werd veroorzaakt. Het veranderde mijn Shortcuts naar andere Shortcuts voor ClownFish zelf. Dus ik heb gewoon ClownFish verwijderd en het werkt weer. ClownFish is een programma om je stem te veranderen tijdens een skypecall etc. Maar het is nu opgelost dus. Bedankt voor jullie hulp en sorry voor de late reactie.

Fijne dag verder allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan