CTRL-V werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

irobis

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Als ik via www.packetnews.com ofzo een progje vindt om te downloaden en ik klik op het nummer (bijv #33) opent Mirc wel ik kom ook op het goede kannaal maar CTRL V voor het plakken van het commando werkt niet. Weet iemand hiervan de reden of een oplossing?????

Grtjzz

Ik neem aan dat je de link eerst wel met ctrl c knipt want anders werkt het zo en zo niet.

Geplaatst door jjw
Ik neem aan dat je de link eerst wel met ctrl c knipt want anders werkt het zo en zo niet.

Ik weet niet maar als ik op het pack nummer ga staan en ik wil dit copieeren (CTRL C) krijg ik alleen de locatie van het betreffende kanaal. Als ik het pack nummer aanwijs staat er een opdracht (ctcp enz enz en danCTRL V to paste).Als ik hierop klik opent Mirc en hij gaat naar het goede kanaal maar dan moet ik volgens mij met CTRL V de opdracht kunnen plakken in de onderste balk.

Nou de CTRL V opdracht werkt alleen met een knip op kopieer opdracht.
Als je in een verkenner zou staan en je zou een aantal files hebt aangklikt om blauw te worden en je zou dan op de rechtermuis knop drukken en dan kiezen voor knippen of copieeren, dan waar je dat wilt op CTRL V drukken, dan copieert hij dat.
Als je op een internet pagina niets selecterrt om te onthouden, dan zal de CTRL V functie ook niets plakken.
Dus CTRl C en CTRL V doen alleen maar knip plak en meer niet.
Nou heb ik geprobeerd op die pagina te komen maar de vraag naar ellende was hier dan zo groot, daar ben ik mee gestopt.
Je zult eerst een opdracht moeten geven voor knippen (onthouden) voordat je de CTRL V opdracht kan geven.

Geplaatst door jjw
Nou de CTRL V opdracht werkt alleen met een knip op kopieer opdracht.
Als je in een verkenner zou staan en je zou een aantal files hebt aangklikt om blauw te worden en je zou dan op de rechtermuis knop drukken en dan kiezen voor knippen of copieeren, dan waar je dat wilt op CTRL V drukken, dan copieert hij dat.
Als je op een internet pagina niets selecterrt om te onthouden, dan zal de CTRL V functie ook niets plakken.
Dus CTRl C en CTRL V doen alleen maar knip plak en meer niet.
Nou heb ik geprobeerd op die pagina te komen maar de vraag naar ellende was hier dan zo groot, daar ben ik mee gestopt.
Je zult eerst een opdracht moeten geven voor knippen (onthouden) voordat je de CTRL V opdracht kan geven.

Bedankt voor je hulp maar het heeft niks met dit alles te doen de oplossing is veel simpeler dan we dachten.
Het probleem is dat het alleen werkt met IE en niet met Firefox browser.
Als je het doet met IE werkt het wel gewoon op nummer klikken, Mirc opent en dan in balk gewoon CTRL V drukken en hopla.
Maar evengoed bedankt voor je hulp nu hebben we beide iets geleerd :D :D

Grtjzz

Tja, zo leren we wat, helaas gaf je niet aan dat je met een firefox werkte en zet je de vraag ook nog eens in een chat en messenger sectie.
Maakt niet uit, het is nu opgelost??

toch nog ff een vraagje hierbij...

hoe komt het dan dat dit niet met firefox werkt en wel met internet explorer?

ik werk niet met Firefox, ik heb geen antwoord, mischien de topicstarten wel.

Geplaatst door megarainman
toch nog ff een vraagje hierbij...

hoe komt het dan dat dit niet met firefox werkt en wel met internet explorer?

Weet ik niet deze oplossing stond op een ander forum hier:http://www.dwsgebruikers.com/forum/showthread.php?t=17706 En na dit geprobeerd te hebben bleek het inderdaad wel te werken .Misschien iets te maken met plug inns???
Deze site (http://www.duken.nl) is trouwens heel goed voor wat betrefd duidelijke uitleg over downloaden misschien vaker mensen naar doorsturen

Grtjzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan