Ctrl wil niet langer selecteren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

borus1

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Goedenavond.

Ik kan niet langer meerdere items selecteren met behulp van de Ctrl-knop.
Wanneer ik bestanden selecteer zonder een knop in te drukken werkt alles perfect, en ook de Shift-knop werkt zoals het hoort.

Maar wanneer ik de Ctrl-toest ingedrukt houd en ik klik op een ander item vervalt de selectie van het eerste item (enkel het tweede is geselecteerd, net alsof ik Ctrl helemaal niet heb ingedrukt).
Ik gebruik geen plaktoetsen of iets dergelijks.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als het om een pc gaat, probeer dan eerst een ander toetsenbord uit.
Dan sluit je in elk geval uit dat het hieraan zou kunnen liggen.

Ik heb hier geen ander toetsenbord om het te testen, maar ik denk ook dat dat niet nodig is.
Ctrl+C, Ctrl+V, Ctrl+Alt+Delete enz. werkt allemaal nog wel, dus er is wsl niets mis met de toets...

Ik neem aan dat je dit constateert wanneer de verkenner geopend is .....
Werkt in andere programma's de ctrl-toets wél zoals het moet?

In andere programma's werkt het evenmin...
Ik heb geprobeerd in VLC en in Photoshop en daar werkt het noch in de 'open-menu's', noch in de 'layers-sidebar'

Hoi,

Betekent dus dat het in de toetsenbordinstellingen niet goed gaat.
Ga in het configuratiescherm naar apparaatbeheer
En verwijder onder Toetsenbord de daar aangegeven apparaten.
Na een herstart wordt automatisch het toetsenbord weer gedetecteerd en de driver geïnstalleerd.

Ok, ik heb in apparaatbeheer de intallatie van de toetsenborden ongedaan gemaakt en de PC opnieuw opgestart.
Alle drivers zijn opnieuw geinstalleerd, maar het selecteren werkt nog steeds niet...

misschien is er wel het een of ander ingesteld geraakt zonder dat je het wist, als het probleem nog niet lang aanspeeld zou je eens systeemherstel kunnen proberen(als het niet heeft gewerkt kan je het gewoon ongedaan maken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan