.cue bestanden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo...

Ik heb hier The sims gedownt, Maar nou staat er in die map 4 files namelijk deze:

THE SIMS -GAME-,CCD 1KB
THE SIMS -GAME-,CUE 1KB
THE SIMS -GAME-,SUB 23.481 KB
THE SIMS -GAME-,IMG 575.262 KB

Maarre deze bestanden zijn bestanden zoals als je er dubbel op kilkt dat je ziet: ''wilt u een programma uit de lijst kiezen?''.

Maarre hoe open ik deze, en als je het met een progje moet kun je dan ook efe een kleine uitleg er bij doen/geven

alvast bedankt

:thumb:

Dit moet je via bv nero branden. Ga naar bestand, image branden. Klik dan de cue file aan en Nero doet de rest.

je kan het met nero branden ja maar dit image file is gemaakt met clonecd

de beste image brander op dit moment is alcohol120% deze brand namelijk alle gangbare image files.

Installeer Daemon Tools. Dit is een programmaatje waardat je eigenlijk een 'virtuele cd speler bijmaakt op je pc', en daarmee kan je die image dus mounten (Dus dan moet je die niet noodzakelijk op cd branden). Na installatie gewoon rechtermuisknop op het icoontje in de taakbalk, virtual-cdrom en mount image nemen, dan kan je de .cue file selecteren en dan moet het lukken.

aha...

Dus ik hoef enkel maar iets te doen met dat .CUE bestand van 1 kb ?

Re: aha...

Geplaatst door game-master
Dus ik hoef enkel maar iets te doen met dat .CUE bestand van 1 kb ?
Je kan, als je Deamon tools gaat gebruiken, ook de .ccd nemen.
Als je hem met Clonecd gaat branden heb je ook die .ccd nodig, deze hoort namelijk bij die .sub en .img.
Zoals Tazman al aangaf, momenteel is Alcohol120% het image brandprogramma.:)

Laatst bewerkt:
Uhm ik heb hem illigaal.. maar nou staat deamon tool rood rechtsonder en ik kan dan alleen iets vinden met unmount... maar er zit nog iets ingepakt dat heet fastmount is dat wat ik moet uitpakken ? ofzo...

Staan de bestanden, zoals je in je eerste bericht aangaf, op je schijf?

Zorg dat je een virtuele drive hebt aan laten maken.
Met rechts op Deamon tools icoontje in systray en mount image

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan