cursor scrollt automatisch in documenten naar beneden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

mumzel

Moderator
Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
17 dec 2000
weet niet goed waar dit geplaatst moet worden.

De cursor staat, als ik een document of een webpagina open, boven aan en springt ( zonder dat iemand er aan komt ) steeds een paar regels naar onderen. Dat zal wel ergens aangezet zijn, maar ik weet niet waar. Hij is net opnieuw geformatteerd ( niet door mij ) en ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben.

Gaarne hulp om hem weer op handmatig scrollen te krijgen :)

Extra-internet opties-tab geavanceerd- standaard instellingen terugzetten.

Misschien helpt het wel.

helaas niet.... hij loopt nog gezellig naar beneden :D

Misschien beetje dom..........ik weet ook niet of het op internet ook kan gebeuren Ik had een keer een joystick aangesloten die niet goed gecentreerd stond. Beeld ging toen ook een eigen leven leiden.

Tis het nakijken waard. Of je scrolwieltje is zo ingesteld. Daar kun je ook nog op klikken of dubbelklikken.

Laatst bewerkt:
Ik heb er geen joystick op en zou niet weten hoe je een muis zou moeten centreren :D

hoi Wilma

Kijk eens bij de eigenschappen van je muis , misschien heb je : "naar standaard knop" Ingeschakelt ??

muis.jpg

Hoi Roby:)

nee, dat is het ook niet.... hij verspringt ook niet één keer, hij blijft gewoon met kleine sprongetjes naar geneden scrollen... tot ie beneden aan is.

Blijft er niet een toets hangen of zo?

Geplaatst door mumzel
Hoi Roby:)

nee, dat is het ook niet.... hij verspringt ook niet één keer, hij blijft gewoon met kleine sprongetjes naar geneden scrollen... tot ie beneden aan is.

Misschien iets in de muis bij je scroll wiel ,want hij herhaald gewoon de 3/6 regel scroll ?

als ie meteen begon te scrollen en ging daar mee door tot ie beneden is...kon ik me dat voorstellen.... het lijkt of ie ingesteld is om mee te scrollen met iemand die leest.... en ik weet niet waar je zoiets in kan voeren...

Je kunt bij de knoppen ook opgeven voor je scrollwiel dat ie documenten zoekt aangezien die niet gauw op een webpagina staan blijft ie zoeken , staad je scrolwiel wel op autoscrol?

Hij stond op universal scroll, nu op automatische scroll. Geen verschil :(

doet het trouwens ook in gewone documenten die een schuifbalk hebben.....

Misschien een nieuwe muis setup ??
En ff tegen Jeroen zeggen dat ie zich niet meer met dingen bezig moet houden waar ie geen verstand van heeft :D:D

Geplaatst door roby
Misschien een nieuwe muis setup ??

dat zal ik doen

En ff tegen Jeroen zeggen dat ie zich niet meer met dingen bezig moet houden waar ie geen verstand van heeft :D:D

Laat ie daar nou helemaal NIX mee te maken hebben gehad :D Er is erg weinig waar hij geen verstand van heeft :D ( alleen.... hij ligt ziek in bed.... slaapt... dus kan het hém niet vragen....)

Geplaatst door mumzel

dat zal ik doen

Laat ie daar nou helemaal NIX mee te maken hebben gehad :D Er is erg weinig waar hij geen verstand van heeft :D ( alleen.... hij ligt ziek in bed.... slaapt... dus kan het hém niet vragen....)

Wens hem beterschap dat ie weer snel op mag knappen ( heeft ie met die zwerver meegegeten , misschien voedsel vergifteging ??)

Hé Roby :D:D er is toch wel IETS veranderd.... hij doet het nu nog maar 1 keer :)
en dáár is mee te leven :)
thanks!

( ps zal het doen :D en nee :D)

de pc heeft besloten er weer mee door te gaan..... Hij doet het nog steeds.....

ik weet dat er vakantie heerst, maar het is wel erg vervelend..... niemand een verklaring?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan