Cursor springt terug bij outlook en wordi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verberkmoes

Verenigingslid
Lid geworden
26 feb 2002
Goedemiddag,
Sinds enige tijd ben ik overgeschakeld van Office 2003 Professional naar Office 2007 professional (beide Engels talig). (Onder Windows XP Prof.)
Ik ondervind het probleem dat tijdens het typen in Outlook en Word de cursor terug springt naar willekeurige?? plaatsen in de tekst wat zeer hinderlijk is.
Ik heb hier en daar wat met de instelling van de spellingscontrole geexperimenteerd maar tot nu toe heeft dat geen effect gehad.
Kunt jullie mij svp helpen want op deze manier is het programma onbruikbaar.

PS: Ik vind de user interface van 2007 duidelijk minder dan die van 2003. Lijkt gemaakt voor de amateur gebruiker en niet voor mensen die de laptop als een stukje gereedschap nodig hebben om de kost te verdienen. Of ligt dit aan mij???.
Ook Excel macro's werken uitermate langzaam in vergelijking met 2003.

Alvast bedankt.
Groeten,
Bert Verberkmoes

Zeker dat het aan de office ligt? En niet dat je toevallig tijdens het typen met je pols op je touchpad raakt?

Mvg Timothy

Goede tip, ik zal hier eens even op letten op letten. Het zoe best kunnen want mijn vorige laptop was een Sony VAIO* en had een schuin toetsenbord wat heel comfortable was.

(*Een fantastisch apparaat. Minstens vijf keer de wereld rond geweest en nooit problemen mee gehad gedurende 5 jaar)

Alvast bedankt.
Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen probleem ;)
Ik had dat ervoor vaak, maar als ik aan men bureau zit schakel ik het touchpad uit en neem ik de optische muis :)

Mvg timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan