Cursor start helemaal tegen de bovenrand van de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

jsandes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2016
Berichten
2
Bij het opstarten van een nieuw document start mijn cursor helemaal bovenaan de pagina, tegen de bovenrand van de pagina aan. Ik heb al geprobeerd de marges aan te passen maar het maakt geen verschil of ik hem op 2,5 cm of op 5 cm zet, hij blijft bovenaan staan. Ook heb ik de standaardinstellingen hersteld maar dit werkt ook niet. Heb in de bijlage een afbeelding toegevoegd hoe het er uit ziet.

Iemand die hier een oplossing voor weet?:)
 

Bijlagen

  • Cursor bovenaan pagina Word 2010.jpg
    Cursor bovenaan pagina Word 2010.jpg
    74,8 KB · Weergaven: 90
Hallo, welkom.

Probeer eens. Nader met je cursor de bovenkant van je document tussen het liniaal en bovenkant van je blad, een dubbele pijl verschijnt met als boodschap dubbelklik om de witruimte weer te geven. Dubbelklik en alles zou terug normaal moeten zijn. Je kan hetzelfde bereiken via Bestand - Opties - Weergave - zet vinkje of haal het weg bij Witruimte weergeven tussen pagina's in afdrukweergave.
 
Overigens, als je er eenmaal aan gewend bent, is het een ideale manier van werken. Je hebt nooit meer nodeloze witruimte op het scherm waar je toch niks mee doet.
 
He leuk je reactie terug. :thumb: En jij ook bedankt. Ik deed het graag. Groetjes manamana. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan