Als je in grote Worddocumenten werkt is het soms handig dat de cursor de plaats zou kunnen onthouden waar men de vorige maal gestopt is.Volgens een tip in een computerblad zou dat lukken als volgt : Worddocument openen / SHIFT + F5 indrukken / en de cursor zou nu naar de plaats moeten gaan waar we hem vorige maal achtergelaten hebben.
Ik heb het diverse malen geprobeerd , maar het lukt niet , de cursor blijft netjes bovenaan mijn blad staan.
Ik werk met windows XP en Word 2002. Ik sla evenwel mijn word documenten op als Word6/95 om gegevens met mijn andere computer uit te kunnen wisselen. Maar zelfs als ik als Word 97 document of als word 2002 opsla , dan lukt het ook niet .
Weet iemand hoe dit wel zou moeten lukken ???
Ik heb het diverse malen geprobeerd , maar het lukt niet , de cursor blijft netjes bovenaan mijn blad staan.
Ik werk met windows XP en Word 2002. Ik sla evenwel mijn word documenten op als Word6/95 om gegevens met mijn andere computer uit te kunnen wisselen. Maar zelfs als ik als Word 97 document of als word 2002 opsla , dan lukt het ook niet .
Weet iemand hoe dit wel zou moeten lukken ???