• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cursor verspringt niet altijd naar volgende control met TAB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conseclusie

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2012
Berichten
358
Hallo,

Ik loop tegen een irritant probleem aan, waarvan ik vermoed dat het een bug is, maar wellicht zie ik iets over het hoofd.
Ik heb een formulier met daarop een aantal TextBoxen en ComboBoxen. De tab-volgorde heb ik keurig ingesteld en de eigenschap TabKeyBehavior staat op False (...vreemd genoeg is die eigenschap alleen beschikbaar voor de TextBoxen, niet voor de ComboBoxen). Als ik het formulier open en alle velden nog leeg zijn doorloopt de cursor keurig de juiste volgorde bij drukken op de TAB-toets. Zodra ik echter de eerste TextBox vul en vervolgens met m'n muis in een ComboBox ga staan, verspringt bij drukken op TAB de cursor NIET naar de volgende control, maar binnen de huidige combobox. De combobox is ook niet meer te verlaten via TAB. Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan