Cursor verspringt steeds in tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb een Dell Inspiron 1501 LapTop maar tijdens het typen verpringt de cursor steeds tijdens het typen, naar andere delen van de tekst waardoor je daar weer dwars doorheen typt. Ook tijdens het typen van deze posting gebeurt dit steeds. Erg hinderlijk en irritant. Ik gebruik Windows Vista en heb een aparte muis aangesloten want de mouse pad werkt lastig. Overigens werkt ondanks dat ik eer een externe muis op heb aangesloten, de mousepad ook. Ik heb de externe muis er ook wel eens afgehaald maar de cursor blijft verspringen. Wat kan ik hier aan doen? Is hier een fix voor? Alvast dank.

Hoi,

ik ben helemaal geen expert, maar mijn vriend had ook dit probleem met zijn laptop en daar is gebleken dat hij met zijn handen/polsen tegen het mouse pad kwam en zo de cursor deed verspringen. Je hebt toch een externe muis, dus als dat de oorzaak zou zijn, kan je je mouse pad uitschakelen of minder gevoelig instellen.

Succes alleszins!

Ik kom niet met mijn handen en polsen aan het mousepad en ik weet niet hoe ik dat mousepad uitschakel op die laptop dus ik wacht nog steeds op een antwoord waar ik wat mee kan, hier kan ik dus niets mee...

de oplossing

heel simpel(altans dat zou zo moeten zijn)ik neem aan dat de laptop van u is en dat u alles kunt doen wat u wilt dus raad ik aan download de nieuwste touchpad drivers en als dat niet helpt verwijder alle drivers die u op dit moment hebt. werkt dit niet instaleer drivers van een ander merk en instaleer die dat gaat niet met elkaar dus werkt touchpad niet.

werkt dat niet moet je even naar start>uitvoeren(start>run)(vlaggetje+r)en type daar msconfig en zet touchpad bij opstarten uit:D

Ik zie in msconfig bij opstarten helemaal geen touchpad aanduiding.

dan kan ik je niet verder helpen als je drivers de-instaleert zou die touchpad er gewoon mee moeten stoppen :shocked:

Tja, welke drivers moet ik dan hebben? Ik ga niet zomaar drivers de-installeren natuurlijk....

kijk in de handleiding als je die nog hebt en kijk andesr even op het internet google>disable touchpad:thumb:

Handleiding heb ik niet meer van deze Dell Inspiron 1501 maar ik zou bij de muis instellingen moeten kijken las ik op google. Maar daar zie ik geen touchpad aanduiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan