Cursor werkt niet naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonM

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2007
Berichten
10
Sinds vandaag werkt mijn cursor niet naar behoren.
Ik kan wel een programma starten bijv. Internet explorer, maar als ik een vervolgens een internetadres intik, dan verschijnt het ingetikte adres niet in de adresbalk.
De adresbalk blijft dus leeg.
Als ik het programma systeemherstel aktiveer, dan kan ik in het programma niet naar het scherm komen waar de hersteldata staan. Bij het selekteren van de knop 'volgende' om naar het scherm met de hersteldata te komen, gebeurt er helemaal niets.
Weet iemand wat hier aan de hand is?
Alvast bedankt.
 
Lijkt op een virus dat ik ooit heb gehad, maar toen kreeg ik ook foutmeldingen dat programmas beschadigd waren (mocht je dit krijgen meld het dan)
probeer in ieder geval al is een Virus scan
Zorg dat je je muis drivers installeert (update)
De systeemherstel bug lijkt nog harder op die virus.
Probeer je toetsenbord te gebruiker (pijltjes , TAB en ENTER) om zo op volgende te drukken
 
Cursor werkt niet naar behoren

Maxim,
Ik heb mijn virusscanner een diepte scan laten uitvoeren, echter niets gevonden.
Als ik Word 2003 opstart, dan krijg ik de mededeling dat de Ctrl toets is ingedrukt.
Deze toets is echter niet ingedrukt en de toets is ook niet blijven hangen.
In Word kan ik dus ook geen ene letter intypen (tekstscherm blijft blank).
Merkwaardig.
 
het lijkt zeeer hard op een virus... mischien is het al weg, maar dat het wel schade heeft aangericht? Ik zou echt systeemherstel doen , mischien ook registry check met ccleaner ofzo (probeer ook is of het probleem op veilige modus ook is?)
 
De veilige modus heb ik uitgeprobeerd, echter met hetzelfde probleem.
Ik heb inmiddels een sterk vermoeden wat er met mijn MSI netboek aan de hand is en dat is dat de Ctrl toets/kontakt op een of ander manier blijkbaar permanent geactiveerd staat.
Bij het opstarten van Word, wordt deze melding nl ook gegeven.
Als Ctrl geactiveerd is dan kan je nl geen tekst invoeren, ook niet bij internet explorer of elk ander programma.
Ik ga kijken of ik betreffende toets kan demonteren. Mogelijk dat ik het contact kan onderbreken.
Mocht het niet lukken, dan zal ik het wel naar de winkel moeten brengen waar ik het gekocht heb om te laten repareren.
 
Ik heb het aparaat naar Paradigit gebracht voor reparatie.
Volgens Paradigit wordt bij reparatie uitgegaan van een economische levensduur van 3 jaar voor de netbook (2,5 jr oud).
Reparatie zou kosteloos zijn tenzij de reparatie levensduur verlengend zou zijn.
Ben benieuwd hoe zij met dit euvel omgaan.
Dus nog even geduld, want het duurt ca 4 - 8 weken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan