Cursus "blind" typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hey ik ben net even aan het zoeken geweest op het web naar een cursus blind typen. Maar de meeste zijn betaald en moet je bestellen. Ik heb 1 democursus gevonden van 3 lessen geloof ik.

Weet iemand toevallig waar ik zo'n dergelijke cursus kan vinden?? (online of downloadbaar ofzoiets...)

p.s. ik moest deze vraag hier stellen (ik vind hem hier niet thuishoren maar goed)

Ikzelf heb een betaalde typcursus gedaan en ik denk dat dat het beste is. Je wordt dan ook nog begeleid, dat heb je met zo'n download-ding niet..

Ja dat klopt ook wel, maar ik heb een aantal jaar geleden al een typecursus gevolgd op school. Maar heb het daarna laten lopen. Dus wil ik het nu weer een beetje oppakken, maar ik heb er verder geen geld voor over ofzo, meer voor de fun ;)

De beste cursus is zeer betaalbaar:

Plak ondoorzichtige etiketjes op je toetsen (die wel makkelijk verwijderbaar zijn) en start met je cursus ;)

Wie blind wil leren typen doet er goed aan een volwaardige opleiding toetsenbordvaardigheid te volgen en geen tijd te investeren in de gratis cursussen die online worden aangeboden. Een typecursus is een typecursus, zul je wellicht zeggen, en waarom betalen als het ook gratis kan? Zo redeneerde ik dus ook toen ik mij begin vorig jaar oriënteerde op een cursus typevaardigheid voor het personeel.

Ik sta bijna 30 jaar aan het hoofd van een familiebedrijf en uit het oogpunt van RSI preventie heeft het voltallige kantoorpersoneel in 2012 een training toetsenbordvaardigheid gevolgd. In eerste instantie ging iedereen aan de slag met zo'n gratis online cursus, maar dat viel enorm tegen. Medewerkers knapten volledig af op de spartaanse en primitieve lesmethode. Het gaat bij die gratis cursussen niet om blind leren typen, maar om blindelings klikken op advertenties. Een harde les, die echter duidelijk heeft gemaakt dat er grote verschillen bestaan tussen typecursussen. Uiteindelijk heeft iedereen goed leren typen met *Knip* en die is tegenwoordig verplicht voor alle nieuwe medewerkers zonder typediploma.

Laatst bewerkt door een moderator:
@PietersZoon: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Dit topic is uit 2005 en derhalve dus niet aktueel meer.
Topics ouder dan 3 maanden mogen, volgens de huisregels waar je vandaag mee akkoord gegaan bent, met rust gelaten worden.;)

Topic zal nu voorzien worden van een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan