Cursus dreamweaver genoeg om ook webshop te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephjam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2013
Hoi , ik ben een graficus maar zou graag een webshop beginnen.
Nu zie ik dat je veel van die programmas kan kopen, maar als graficus wil ik er natuurlijk mijn eigen opmaak aan geven.
ik zou heel graag dreamweaver leren, want dit is eigenlijk een handicap als je dit niet kan in mijn beroep.
Ik vraag me wel af of dit voldoende is om zelf ook een webshop te kunnen maken.
welke andere cursus moet ik leren. ik ben een volledige leek in internettaal....maar ben wel bereid mij erin te verdiepen.
Bedankt

er zijn ook kant en klaar webshops die je zo aan een bestaande website kunt toevoegen... eigen style sheet erover en je hebt je eigen stijl.
standaard cursus dreamweaver is niet voldoende omdat er achter je webshop ook nog een database moet draaien

Hallo Stephjam,

Ten eerste vind ik dreamweaver een slecht programma. (eigen mening, dit ivm het vele onnodige toevoegen van html codes.)
Ik raad het gewoon aan om zelf te schrijven, maar als je hier niet in thuis bent is dit erg lastig natuurlijk.
Ik gebruik zelf notepad++, gratis en makkelijk mee te werken.
Over cursussen gesproken.

Talen:
- HTML
- PHP
- SQL
- Javascript / jQuery
- CSS

Een webshop bouwen is een grote klus als je dit zelf wilt doen.
Zeker als je op het gebied van de bovenstaande talen nog geen / weinig kennis hebt.
Je kan ook een kant-en-klare webshop kopen en dan je eigen layout er over heen gooien.
Maar de keuze is natuurlijk aan jezelf.

Succes

Ik heb altijd het gevoel dat ik ongelooflijk in jip en janneke taal praat... Ik zeg meestal hetzelfde maar word vaak aangevuld door iemand die klinkt alsof die er super verstand van heeft

Je zou ook een cursus html bij kellerhuis.com kunnen doen en dan zou je met wordpress of joomla een mooie shop kunnen maken, maar door de cursus te doen heb je iets meer inzicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan