cursus VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody11

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
552
heeft er iemand van jullie goede referenties voor een cursus/boek VBA? mag engels of nederlands zijn.. ik heb geen enkele ervaring in VBA, dus liefst een cursus die van de basis vertrekt en die alle mogelijke belangrijke functies overloopt met eventueel voorbeelden.. heb op amazon al gekeken, en ik vind deze "Mastering Microsoft VBA", maar ik weet niet of die voldoende vanaf de basis vertrekt en welke ervaring jullie ermee hebben..

alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
boek

Macro's en VBA in Excel van Gerrit Bruijnes.
Kijk op www. pearsoneducations.nl
Een goed boek dat je met voorbeelden op je computer moet oefenen.
 
heeft er iemand van jullie goede referenties voor een cursus/boek VBA? mag engels of nederlands zijn.. ik heb geen enkele ervaring in VBA, dus liefst een cursus die van de basis vertrekt en die alle mogelijke belangrijke functies overloopt met eventueel voorbeelden.. heb op amazon al gekeken, en ik vind deze "Mastering Microsoft VBA", maar ik weet niet of die voldoende vanaf de basis vertrekt en welke ervaring jullie ermee hebben..

alvast bedankt!

Ik ben sinds gister begonnen met een gratis introductiecursus op internet :cool: :
http://www.officeprograms.nl/kennismaken_vba_1.htm#D2

Heel praktisch opgezet. Na 10 minuten heb je je eerste pop-up al op het scherm. Maar dat ik een boek nodig zal hebben, lijkt me wel duidelijk :p.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben sinds gister begonnen met een gratis introductiecursus op internet :cool: :
http://www.officeprograms.nl/kennismaken_vba_1.htm#D2

Heel praktisch opgezet. Na 10 minuten heb je je eerste pop-up al op het scherm. Maar dat ik een boek nodig zal hebben, lijkt me wel duidelijk :p.



hoe lang duurt het in feite om de basis van VBA (en toch iets verder) onder de knie hebt? Ik ben niet vn plan om heel ingewikkelde macro's e.d. te schrijven, maar op min of meer eenvoudige problemen een oplossing in VBA schrijven is mijn doel.. duurt het lang om dit onder de knie te krijgen? Ik ben vrij wiskundig aangelegd.. lukt dit op enkele weken? (ong 2 u per dag)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan