Custom Game PC 1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

snipeurass

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
54
Hallo lezers

Ik was vanplan een custom pc te gaan bouwen, ik heb een winkelmandje gemaakt.
Zou iemand dit even kunnen checken en misschien me nog advies geven? :rolleyes:
Mijn budget is 1200.
Ik vind het design belangrijk, dus een andere kast vind ik geen optie.
Ook heb ik liever nu nog geen SSD, ik heb het geld er niet voor over om er die tijd mee te winnen, dus liever
niet zeggen dat ik een SSD moet nemen.
Ik ga waarschijnlijk later een SSD erin zetten

Heel erg bedankt alvast :thumb:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[402003]=1&product[257459]=1&product[8401]=1
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Best mooie pc ik heb enkel je toetsenbord veranderd want het geen jij daar had was wel heel erg goedkoop en zag er op de foto al niet echt degelijk uit, en een toetsenbord is misschien maar een toetsenbord maar je gebruikt het nog veel meer dan je denkt soms zelfs vaker dan je muis.
 
Leuke pc :)
Tip: Neem 2 harde schijven. (Desnoods een extra 320GB erbij) Zorg dat die als Windows schijf draait en installeer daar je programma's. Alle data kan je dan op 2TB schijf zetten. Mocht Windows een keer crashen (of je windows schijf) dan heb je tenminste al je data nog. (Tevens blijven virussen meestal beperkt tot de C:\)

En ik ben het met bert2401 eens.. Je bouwt een mooi (en dure) pc en je bezuinigd op je toetsenbord. :p
 
Laatst bewerkt:
Toetsenbord

Ja misschien is het een beetje een slecht toetsenbord :eek:
Maar met Sinterklaas krijg ik waarschijnlijk nog wat geld, is het dan een goed idee om een alienware toetsenbord te kopen? heeft iemand daar ervaring mee?
bedankt voor alle reacties :thumb:

Oja, en over die 2 harde schijven, ik ga later toch upgraden naar SSD dus daar zet ik dan Windows alleen op.
Ik ga ook geen 500gb SSD pakken ofzo, gewoon 90gb denk ik.
 
Laatst bewerkt:
dan is het nog interesant een raid0 te nemen. met twee schijven van 1TB. Weet je verder wat raid0 is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan