Cuteftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marssieboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Al heel lang kan ik geuploade bestanden niet meer terug vinden op de server waar mijn website op gehost is.
De host zegt dat het aan de software ligt, in mijn geval dus cuteftp.
Heeft iemand een idee wat dat kan zijn want ik kan nu geen volledige backup maken???

Als je host zegt dat het aan je software ligt, gaan we andere software proberen. Open windows verkenner en typ de hostnaam in de adresbalk. Inloggens als met cute-ftp

Als je host zegt dat het aan je software ligt, gaan we andere software proberen. Open windows verkenner en typ de hostnaam in de adresbalk. Inloggens als met cute-ftp

Ja sorry, ik ben vergeten te vermelden dat het om 1 folder gaat want in een andere folder zie ik direct het bestand dat ik geupload heb.
Inloggen via windows verkenner geeft hetzelfde resultaat helaas.

Oke die heb ik zojuist geprobeerd en ook daarmee is het bestand niet te zien in de map waar hij wel degelijk in staat maar ik zie hetzelfde bestand wel in de map die ik heb aangemaakt om te testen...???

Laatst bewerkt:
dan is er kennelijk met het uploaden naar je host iets misgegaan. Opnieuw uploaden dan maar...

Oke het is eindelijk opgelost na ruim 3 jaar.
Ik had eindelijk een slim iemand te pakken bij het bedrijf waar ik mijn website heb gehost en die vertelde dat je maar 2000 bestanden kan zien in een map en aangezien ik er 2287 in had staan....
Dus iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan