cutenews

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
1.010
hey

ik heb op men website cutenews draaien
is er ook een mogelijkheid dat ze verplicht een email adress er neer moeten typen
 
Niet een standaard optie zie ik (zit in Demo), wat je wel kan doen is de optie " Only Registered Users Can Post Comments" aanzetten.
 
hehe bekende site, jij was degene zeker die ook de boel in een nieuw pagina wilde...

Hier staat het e.a. wel over het verplicht maken van het mail adres... Mocht je er niet uitkomen stel ik voor de zoekfunctie van het forum daar te gebruiken en zoeken naar "mail required"

Toch is het hebben van een geregistreerde gebruiker veel spam-ongevoeliger... Ik had zelf eens een gastenboek in PHP gemaakt die dus ook controleerde of het mailadres wel ingevult moest worden... Na een poos online te hebben gestaan hadden de spambots hem gevonden en ik had om de haverklap een x aantal spamberichten in mijn gastenboek... Schoot dus niet echt op, alsof ze door hadden dat ze een geldig adres in moesten voeren...
 
Laatst bewerkt:
Open inc/shows.inc.php and find this:


PHP:
if($mail == " " or $mail == ""){ $mail = "none"; }

change it to this:


PHP:
if($mail == " " or $mail == ""){ 
echo("<div style=\"text-align: center;\">Sorry. E-mail can't be blank.<br /><a href=\"java script:history.go(-1)\">go back</a></div>");
                $CN_HALT = TRUE;
                break 1; }

Thank you so much!!!!!

but i had to write <a href=\"java script:history.go(-1)\"> together like that: javascript.
Really, a big thank you for your answer.
Yours,
Benni


ik heb die hele pagina door gelezen maar ik kan die regel niet vinden
en ik weet ook niet wat die persoon met but i had to write <a href=\"java script:history.go(-1)\"> together like that: javascript.
Really, a big thank you for your answer.
Yours Bedoeld heb jij een idee
 
Ik heb even snel de laatste versie gedownload van CuteNews en ik zie de regel op regel 267 staan :) (Als je geen regelnummers kunt zien adviseer ik je op via CTRL-F even te zoeken naar "mail")

Wat degene bedoelde is dat je javascript aan elkaar moet zetten en niet java script dus zo:
PHP:
if($mail == " " or $mail == ""){ 
echo("<div style=\"text-align: center;\">Sorry. E-mail can't be blank.<br /><a href=\"javascript:history.go(-1)\">go back</a></div>");
                $CN_HALT = TRUE;
                break 1; }
 
hey

heel erg bedankt


is het goed als ik nog wat moet weten dat ik dat hier neerzet
 
Als het met dezelfde vraag te maken heeft wel, anders kun je beter een nieuw topic aanmaken.

(Ik neem aan dat deze is opgelost?)
 
Ach what the heck, je mag hem van mij hier stellen. :D

Punt is alleen dat je dan een minder groot publiek trekt. Als je een nieuw topic aan maakt komt hij op de frontpage en die wordt door meer mensen bekeken dan het subforum PHP :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan