CW-Mp3 speller

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
CW-Mp3 speler

Cw-Mp3

Wat Kan CW-Mp3 Allemaal:

- muziek afspelen
- Automatich Volgende nummer
- player lijst
- webbrowser
- AVX Codex (include)
- WMP 6.0 INCLUDE
- Muziek downloaden (+ Gelijk Worden Gespeeld)
- Muziek Zoeken C:\ D:\ E:\ i:\ en meer stations

http://crime-ware.nl/cw-mp3.exe

Film Met uitleg : http://crime-ware.nl/clip0076.rar

Laatst bewerkt:
Misschien is het handig als je er een beetje bij vertelt wat het is, dan hoeft niet iedereen het filmpje te downloaden. ;)

1. grote letters houden we niet van.(aangepast)
2. meer uitleg is ook wenselijk.

Oops een L te veel Nog eens gezien

Tis een Windows media player music player

Browser zit er op omdat als je gaat downloaden via die browser het music direct afspeel

en er zit een bestand bij Voor als je WMP lager dan V6 is dan Installer die dat bestand van zelf.

Laatst bewerkt:
ja, om een lang verhaal kort te maken, het is dus de OCX/DLL van WMP die in een programma is gebouwd. De webbrowser is probably de IE ocx/DLL ;) (ja, ik ben vergeten of het een ocx of dll is)

Het is .ocx

Je verhaal klopt en bespaart mij Tiep Werk :thumb:

tis gewoon een media player met download en webbrowser in een

Prachtig maar de player distribueert ook een mp3 van blur (song2 als ik het wel heb). Ik neem aan dat jij/danwel helpmij geen rechten heeft om deze mp3 te distribueren?

Prachtig maar de player distribueert ook een mp3 van blur (song2 als ik het wel heb). Ik neem aan dat jij/danwel helpmij geen rechten heeft om deze mp3 te distribueren?

'CW-Mp3 speller' by Crime-warez ? :D

ja, Blurr met nummertje 2 :D ;)

errr, wat had je echt verwacht? :p Als je vaker kijkt wat 'Crime-Ware' maakt, zie je dat het of niet werkt, of dat het, zoals CoD al naar voren bracht, warez is/zijn/bevatten

<3

Is er een mod in de zaal?

Voor ?

OnTopic : Het programma geeft een fout!!!
net als dat bel programma van je is gewoon troep , als je het niet kan moet je het ook niet doen !!!!!

Wilt iedreen die een fout heeft een print Screen maken!..

Want in de Test Fase hebben Wij

ik, martijn, Robin, Danny

Geen Fouten Gevonden Zo niet in WIn Xp & Win Vista

@BluRay :

Jij bent er vreselijk goed in om mensen af te zeiken zeg, eerst mij en nu Eeyk. Wel een beetje kinderachtig, aangezien ik nog niets van jou heb gezien !

@BluRay :

Jij bent er vreselijk goed in om mensen af te zeiken zeg, eerst mij en nu Eeyk. Wel een beetje kinderachtig, aangezien ik nog niets van jou heb gezien !

ik kan het ook niet , dat is de reden dat ik het niet doe :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan