D Backup schijf leeg maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mormeltje1992

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
beste mensen,

Ik heb een windows XP computer met mijn harde schijf onderverdeelt in een C en een D schijf. Nu heb ik net mijn computer weer teruglaten zetten naar de fabrieksinstelling, maar daarbij verwijdert hij alleen alle bestanden in schijf C. Nu wil ik ook graag schijf D leeg veilig leegmaken, dus zodat hij daarna nog wel werkt:P. hoe kan ik dat doen?

lijst met bestanden in D:
DRIVER.
GPL License and Source Codes.
TOOLS.
en bestanden zoals :
0d4f3f606b9bd22d3c8e8189ab29
waarvan ik geen idee heb wat het inhoud.

ik twijfel of deze 4 bestanden eraf kunnen.
Als ik de D schijf zou fragmenteren gaat dan alles eraf, of alles wat erbij gekomen is vanaf aankoop.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Erwin

Is dat niet je recovery partitie ?
Zo niet, ga naar deze computer, rechtermuis op je D: schijf, klikken op Formateren, wachten tot het klaar is, en klaar

(je kan eventueel "snel formateren" aan vinken, let wel op dat als je van plan bent die pc te verkopen / door te geven dat je data relatief makkenlijk terug te halen is (als je snel format hebt gedaan)

de schijf heet backup D, ik ben niet vanplan om het te verkopen. maar kan het kwaad dat die bestandjes weg zijn als ik formateren doe?

ik heb precies hetzelfde al jij, maar ik zou graag de schijf gebruiken om dingen op te slaan omdat de andere schijf nogal vol zit. Kan Dat????

Als je op C:\ je windows hebt is het geen probleem natuurlijk.

Die met die dingen waar je geen ideeé van hebt, 3335605065fdsfsdjkfsd zijn meestal windows updates, heb ik ook gehad, heel raar maar tis waar :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan