D.e.p

Status
Niet open voor verdere reacties.

johannaatje

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Berichten
7
Hallo allemaal.
Hoop dat ik hier goed zit maar mijn computer geeft steeds foutmelding aan als ik een filmpje wil bekijken met mijn media player. Krijg steeds het schermpje van beveiligings controle en moet het programma afsluiten van dat D.E.P gebeuren. Het gekke is als ik het bestandje open via de rechtermuis knop als hij nog in het mapje staat, dus niet het mapje openen, en dan zeg afspelen doet hij het wel maar open ik het mapje en dan komt het pictogram in zicht en dan slaat hij vast en dan komt dat scherm en moet het afsluiten maar dat doet hij dan ook niet meer dat moet ik dan doen met Clt. Alt Delete taakbeheer en zo dan afsluiten. Mijn computer slaat net zo als iemand anders hier op dit forum ook steeds vast, we zijn er nog niet uit heb nu een extra ventilator er bij gezet maar het gebeurt nog steeds.
Hoop dat iemand mij begrijpt, wil graag weten wat er aan de hand is. Ik ben blond :D maar niet zo heel erg dom :eek: maar toch graag duidelijke taal om dit aan mij uit te leggen. Bij voorbaat dank voor de moeite die jullie willen nemen :p
Groeten Joke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan