d-link router dsl-2680

Status
Niet open voor verdere reacties.

s72fan

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
hallo,
nadat ik windows 8 had geinstalleerd geeft mijn router geen draadloos internet meer
vanaf ik de kabel verwijder , valt het internet weg
nu heb ik hem al een keer of 5 terug geinstalleerd , maar niets helpt
ik heb de cdrom , maar heb hem ook al eens vanaf het ip-adres geinstalleerd
is die misschien niet compatibel met windows 8
weet het ook niet meer
alle hulp is welkom
gr
raymond

Denk dat je eens moet gaan zoeken naar de nieuwste drivers voor je draadloze netwerk kaart.

u bedoelt van de laptop?want die is nog maar 3maand oud , en bij het installeren van windows 8 is alles geupdate
heb al op de site van d-link geprobeerd , maar daar staat maar een update van 2010 op
en die werkt niet
zal andere moeten kopen veronderstel ik

Kijk een of je Driver Genius in je bezit kan krijgen en laat die de laatste drivers zoeken. Met de Trial kan je in ieder geval zien of er nieuwere zijn.
Dat er op de site van D Link oudere staan zegt niks, is bij veel fabrikanten het geval.

heb bij genius geprobeerd , maar dat lukte niet
als ik windows zelf laat zoeken naar het probleem , dan krijg ik volgende melding

er is een stuurprogramma of hardwareprobleem met de adapter voor Draadloze netwerkadapter AR5BWB222 van Qualcomm Atheros

ben naar die site geweest , en scant uw computer, maar geeft dan een foutmelding
bij de gescande zaken staat wel de router als ok

begrijpe wie kan

als ik driver ingeef , kom ik in volgend veld , waar alleen "vendor" staat
daar kan ik wel op klikken , maar er gebeurd niets
tsja

Die handelingen ken ik niet, hebben we het wel over Driver Genius Pro !!??

Die open je en klik je op "scan" waarna hij dus gaat scannen. Als hij updates vind voor je kaart kan je die aanklikken ( of als hij meer zijn die uitzetten en alleen de driver voor je draadloze kaart aangevinkt laten) en dan op "FIX" klikken.
Ik ken niet de handeling waarbij je iets moet invoeren !!

opgelost

hoi terrarabo,
probleem is opgelost
heb driver genius pro er op los gelaten en die vond inderdaad 6 drivers die moesten bijgewertk worden
ze vragen daar wel 29 pond voor , dus heb ik even verder gezocht
heb dan sumo.nl gevonden
die vonden dezelfde , maar was gratis
dus drivers gedownload , computer opgestart, kabel uitgetrokken en hop : direct draadloos internet

heel erg bedankt , want was in een volledig verkeerde richting aan het zoeken
raymond

Hoi,

Super man.....

Ja, ik gebruik zelf DGP maar er zijn natuurlijk ook anderen. Zelf heb ik daar geen ervaring mee en derhalve is dat ook de reden dat ik die niet genoemd heb.Ik wil geen programma's adviseren die ik zelf niet getest heb.

Fijn dat ik je de goede kant op heb geholpen en veel WWW plezier maar weer :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan