d schijf verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snatser

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
goedemidag,

ik heb sirieus een groot probleem
nadat mijn computer een virus heeft gehad was mijn hele d schijf weg
mijn computer is opgedeeld in 2 schijven c: en D: nadat de schijf weg was windows 7 opnieuw erop gezet maar nog steets geen d schijf
in schijfbeheer is de schijf wel te zien maar als ik op mijn rechtermuisknop druk dan krijg ik alleen het vakje HELP maar krijg voor de rest geen andere functies wat voor heen de D schijf was staat nu dat het een oem partitie is hier even een bijlage van hoe het eruit ziet. zou nu echt niet meer weten wat ik moet doen als iemand me kan helpen..

Bijlagen

• af.jpg
    af.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 55
In schijfbeheer, kan je daar rechts klikken op de schijf en kiezen voor eigenschappen?

dat is het hem juist als ik op mijn rechtermuisknop druk krijg ik alleen het vakje HELP en meer kan ik niet kiezen

bedankt voor de reactie

als ik op mijn rechtermuisknop druk dan krijg ik alleen het vakje HELP maar krijg voor de rest geen andere functies wat voor heen de D schijf was

Download Easeus Partition Master, als je 64bit hebt ben je net te laat. Hij was tot de 20e te downloaden voor 64bit. Hiermee kun je je partitie redden.

http://www.partition-tool.com/

Mijn eerste indruk is dat het geen HD is maar een CD/DVD-station.

Kan je op je 2 symbooltje rechts klikken (dus daar waar OEM-partitie staat)
Als je kan, geef deze dan eens een stationsletter Q:.

En ga dan eens rondkijken op die Q, of je daar uw data niet terugvindt.

Open eens een DOS-venster en kijk wart er gebeurd als je daar d: intypt en dan op enter drukt.

hoe ga ik naar dos mischien een stomme vraag maar is dat gewoon via cmd

hier even een afbeelding wat het programma aageeft mischien kan u er wat mee

bedankt voor alle reacties

Bijlagen

• afbeelding 4.jpg
    afbeelding 4.jpg
    84,1 KB · Weergaven: 60
Klik op die 2e 144GB schijf en probeer eens recovery.

dit krijg ik naar de recovery zie afbeelding

Bijlagen

• afbeelding 5.jpg
    afbeelding 5.jpg
    74,3 KB · Weergaven: 44
Druk is op de grootste. Daarna kun je altijd nog de 2e doen.

ik kan nu al mijn verloren data zien maar die heb ik al in de back up het gaat mij erom dat ik gewoon weer gewoon een d schijf heb maakt me niet uit dat de data straks weg is mischien heb je nog meer sugesties want ik kom er echt niet meer uit hahaha

nogmaals dank voor al je reacties :thumb:

Druk is op de schijf en doe dan is create, misschien kun je dan van de lege ruimte een partitie maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan