d schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Mijn C schijf zit vol en mijn D schijf is bijna leeg en de PC geeft nu aan dat het viritueel geheugen te klein is.
Het geheugen is 768 MB.Ik maak wel veel films met een video 8 camera dus mijn vraag is hoe schrijf ik deze filmpjes automatisch naar de D schijf met nero 6 reloaded?:evil:

Het virtueel geheugen, ook wel wisselbestand genoemd, staat op de harde schijf. Standaard op C: en daar is nu te weinig ruimte.

Via deze computer rechtsklikken > eigenschappen > prestaties > virtueel geheugen (zo ongeveer) kun je instellen dat windows het wisselbestand op D: zet, waar je genoeg ruimte hebt.

Vr.Gr. Egel.

oja, misschien zou je de C en D-schijf bij elkaar kunnen doen, met partitionmagic! Als 't tenmiste 1 harde schijf is die in partities is verdeeld!

Als het al één schijf is, is ie waarschijnlijk niet voor niets opgedeeld.....

Beste is inderdaad om het virtuele geheugen aan te passen door het wisselbestand op D: te zetten.
Of nog beter: met Partition Magic een schijf aanmaken van 2Gig die alleen maar voor het wisselbestand wordt gebruikt.

Het is overigens wel aan te bevelen dat er altijd minimaal 50 MB van het wisselbestand op C:\ blijft staan. Mocht er ooit iets gebeuren met een van de schijven, heb je in ieder geval nog een klein stukje wisselbestand op C

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan