d347bus.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fat_Tony

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Hallo,

Sinds kort als ik mijn pc opstart in veilige modus(om spyware te scannen en op virussen scannen, gaat namelijk sneller) krijg ik nadat al die regeltjes voorbij komen, een melding van

"press escape to cancel loading d347bus.sys"".

Ik vraag me af wat dat is, want ik heb al gezocht op google en kom uit op forums waar zij andere problemen hebben.

Het heeft te maken met een spyware scanner dat een dll bestand heeft verwijderd? Gelezen op een forum ergens.

Maar wat ik wil weten wat is het, wat doet het, is het noodzakelijk en bovenal hoe krijg ik die bestand terug of verwijder ik het?

Alvast bedankt.

Inderdaad lastig zoeken.
Heb je misschien Alcohol op je pc staan?
Dat zag ik een paar keer staan.

Ja,

dat had ik ook gevonden, maar ik heb geen alcohol op mijn pc staan, wel daemon tools. Maar alle programma's die ik er nu op heb staan, waren geïnstalleerd voordat ik dat foutmelding kreeg.

Bedankt voor je reactie.

d347bus.sys is een file wat geinstalleert wordt met DeamonTools
Als dat een probleem is terug gaan naar de laast bekent werkende Windows

Ja dat klopt,

ik ben zelf eff op onderzoek uitgegaan, en wat blijkt. Het is een driver voor de virtual drive die je met daemon tools aanmaakt.

Heb alle virtuals drives uitgeschakeld en krijg die foutmelding , waarschuwing of attentie niet meer.

Bedankt voor jullie reacties.

:thumb:

XP is wat lastig met die virtuele drives. Bij het installeren van Nero met imagedrive krijg je ook zo'n grote waarschuwing. Ik installeer wel maar activeer alleen in apparaatbeheer wanneer ik het nodig heb.
Jij weer van je probleem af!

de oplossing

hallo

ik had het zelfde probleem , niet willen opstarten en ik had ook daemon tool erop staan en heb da verwijderd en dergelijke meer dingen geprobeerd , maar niets hielp , tot een goeie kameraad een heel simpele en werkende oplossing heeft gegeven !!!!

sp2 herinstalleren (service pack) en alles loopt weer als een klokje

ik wens jullie veel succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan