d3d10_1 error

Status
Niet open voor verdere reacties.
kheb screen bij bijlagen gezet, daar kun je eigenschappen zien ( weet zo niet waar je sp kunt zien)

Bijlagen

• eigenschappen.jpg
    eigenschappen.jpg
    85,6 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
daar kan ik niets aan zien.

|Ga eens naar windows update....
krijg je vanzelf meldingen over welke updates er nog zijn voor je.

alleen gekke is :game heeft wel gedaan dus dit is weer een zijspoor

ja heel vaag allemaal. als hij het nou helemaal niet deed. maar dat hij het gedaan heeft maakt het een stuk moeilijker :P

Hou op schei uit.....

Ik weet echt ff niet meer nu..

wellicht reageerd nog iemand anders?
Zijn er patches voor??

ja daar noem je nog wat :P patches vanochtend 1 patch binnnen gehaald toen deed hij het toen bij 2e keer opstarten dus die error dus ik uninstalle en nu gaat hij kijken of er pathces zijn ( die er dus is want vanochtend patch gedownload en er weer afgegooid) en als hij klaar is met kijken krijg ik die error :P dus hij patched nu zelfs nie meer..... kzal het spel er nog is afgooie en opnieuw instaleren kijken of het werkt en zo niet helaas ;)

Laatst bewerkt:
XavZz Komt ter redding !!

ik probeer het spel H.A.W.X op te starten maar hij komt het spel niet in elke keer krijg ik een error waarin staat dat ik d3d10_1 mis, dit probleem heb ik wel vaker gehad en toen downloade ik gewoon de dll en was het probleem opgelost maar ik kan nergens d3d10_1 dll vinden heel google afgezocht. weet iemand misschien waar ik deze dll kan vinden

mvg
jurag

Had probleem ook, meteen gezocht en opgelost.
(dit was eerste site dat ik vond, die liet me tenminste al weten dat het over Direct-X 10 ging :D )

Daarom Help ik iedereen hier en HELPMIJ terug.

HTML:
http://www.speedyshare.com/469173680.html

Alsjeblieft en Geen Dank ^^ maar het mag wel ;)

@xavZz: welkom op helpmij

Heb jij het topic wel goed gelezen??:confused:
Daarbij zie je dat we in het begin al over dx9/10 gehad hebben.
Daarbij is het ook zo dat niet veel nur heeft om nu nog een reactie te geven die er dus niet toe doet.

Mmmm..

@xavZz: welkom op helpmij

Heb jij het topic wel goed gelezen??:confused:
Daarbij zie je dat we in het begin al over dx9/10 gehad hebben.
Daarbij is het ook zo dat niet veel nur heeft om nu nog een reactie te geven die er dus niet toe doet.

Ik bedoel dus toen ik ZELF zocht waarom het niet opstarte (mijn spel)

en waarom doet het er niet toe ?

het zijn de 2 missende .dll files.. en er kunnen NOG meer mensen aan het zoeken zijn naar een oplossing, mooi als ze het hier kunnen vinden =)

Goede beredenering.Waarbij wel gezegd moet worden dat dx10 alleen opgaat bij (vanaf)Vista en een juiste kaart.
Verders laat ik het even hier bij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan