d3d9.dll niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga ik doen...

even een ronde met de hond lopen en dan ga ik er weer voor zitten

Welke moet ik hebben??

attachment.php

Bijlagen

• image21.gif
    image21.gif
    20,2 KB · Weergaven: 71
hoi Guido

Ik heb de tweede van boven ged. Ik krijg alleen bij de inst. de meldimg dat het prod. niet aan de etsen van de wind. logotest voldoet. Ik ga dan toch door en hij doet het verder goed. alleen in dxdiag blijft hij aangeven dat het bestand niet gecertificeerd is... maar ja dat is onderhand bijzaak.
Ik ben aan het verzinnen wat ons nog rest om het oorspr. probleem op te lossen

Arie

moge!

Die melding kun je wel negeren hoor.

Ik heb thuis nog even zitten speuren gisteravond.
maar kom toch echt tot de conclusie dat het een foutmelding is dat DX9 niet geinstalled is...

plaats even een screenshot svp. van dx diag. eerste en tweede tabje als het kan.

grtz Guido

Morgen

Hier zijn de screenshots

attachment.php

Bijlagen

• image30.gif
    image30.gif
    35,6 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
nu met afb
attachment.php

Bijlagen

• image31.gif
    image31.gif
    27,6 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Helaas... de installatie wordt afgebroken.
eerst krijg ik weer die melding "vokdoet niet aan de eisen van windows logotest"
en daarna de melding "kan een vereist bestand niet kopiëren" dan kan ik alleen op ok klikken en word de installatie afgebroken.
Ik had de firewall uitgezet uit voorzorg, maar dat hielp dus ook al niet.
Het zal wel niet helpen, maar ik probeer het eens zonder Norton aan te hebben!!

Gr
Arie

ehhh..

ben je wel ingelogd als Administrator...

Zet je firewall van XP ook eens uit, bij tabblad Hardware in configuratiescherm de instellingen van handtekeningverificatie wijzigen? Ik word nu wanhopig...:(

grtz Guido

Laatst bewerkt:
plaats ook nog even een screenshotje van de foutmelding van de logotest.
en de foutmelding van 'vereist bestand'..

Kan ik weer verder speuren voor je.

De bijlages komer eraan

Nu ga ik even een paar domme vragen stellen. (ik word rood)

Wanneer ik de PC opstart hoef ik mij niet aan te melden. Ik ben de enige gebruiker thuis.... MAAR wanneer ik opstart in veilige modus, kan ik kiezen tussen administrator en Arie. Moet ik dan in de veilige modus op administrator klikken om te installen???

Meer durf ik nog even niet te vragen.

Gr
Arie

Laatst bewerkt:
wat een domme vragen... :D

Arie, domme vragen bestaan niet, zelfs hier niet!

je moet inderdaad als administrator inloggen...

probeer maar weer...

even een tussenstand
Ik moet nog een keer in V. nodus opst. want ik moet dx9 in een andere map zetten anders kan ik er niet bij..
Als administrator kun je dus alleen in V modus werken als ik het goed heb???

'''''tis maar goed dat er geen geluid bijzit want ik ga bijna Gillllllen.

nee hoor, je kunt ook als admin werken als je normaal opstart. Als je maar 1 user hebt is deze meestal ook admin.

Ga eens naar configuratiescherm, users/gebruikers en kijk eens wat bij de instellingen staat achter user ARIE.

NB: ik heb mijn handtekening even aangepast voor je. misschien krijgen we nu meer input van andere gebruikers

Helaas...

Ik heb in de veilige modus/administr. geprobeerd, maar daar reageert hij hetzelfde als onder normale omstandigheden.
Wat ik zo vreemd vind ...
Als ik vanaf de CD die ik heb meegekregen met drivers e.d. directx 8 activeer installeert hij deze wel, maar dat gaat zo snel dat ik denk dat er nog iets anders moet zijn (tussen hemel en aarde).

Ik hoop dat er iemand opstaat met een briljant idee.
Die 15 euro komen er sowieso voor alle moeite, en als het echt niet lukt dan ga ik een keuze maken tussen twee dingen,
Of eerst een XP Cd zien te krijgen, of anders uiteindelijk alles er opnieuw opzetten en dan eens zien of het mogelijk is om dx9 zonder problemen te installen.

Ik wacht eerst even af en blijf zoekende

Gr
Arie

Goedemorgen!

Arie, kennissen hebben weer kennissen he. Jouw kennissen hebben misschien geen xp cdrom, maar hun kennissen misschien wel. Je zou eens een mailtje kunnen sturen naar iedereen.:D

Ik weet eigenlijk niet of dat wat oplost, want dat heeft hetzelfde effect als verwijzen naar de map I386. Die hebben ze gewoon gebakken op je pc.

Ik vind dat je wel heeeeel veel geduld hebt gehad. Ik heb in de gaten dat Globe hier meer in thuis is dan ik, dus ik hoop dat hij nog met iets geniaals komt. Formatteren zou zonde zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan