d3d9.dll niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tanja en Guido

Ik heb DXBuster geprobeerd, maar die is er alleen voor W98, 200 etc. maar niet voor XP.

Ik heb overigens wel degelijk DirectX9b.

Wat Tanja al schrijft... Ik kom overal wel d3d9 problemen tegen maar helaas zonder concrete oplossingen.
Wel als je hem dus zelf plaatst in Windows\system... maar ja dan krijg je dus de melding D..Entry van DDRaw.dll niet gevonden.
Ook deze herplaatsen biedt geen soelaas.

Mijn ideeën beginnen op te raken, maar misschien weten jullie nog wat.

Gr
Arie

Tanja en Guido

Sh. ik had op bericht plaatsen gedrukt ipv reageren SORRY

Tanja en Guido
Ik heb DXBuster geprobeerd, maar die is er alleen voor W98, 200 etc. maar niet voor XP.

Wat Tanja al schrijft... Ik kom overal wel d3d9 problemen tegen maar helaas zonder concrete oplossingen.
Wel als je hem dus zelf plaatst in Windows\system... maar ja dan krijg je dus de melding D..Entry van DDRaw.dll niet gevonden.

Gr
Arie

Tanja en Guido

Gr
Arie

Ik heb nu juist gezocht op Ddentry10 en ddrwaw.dll Ik zoek nog even door maar heb er een hard hoofd in.

ik wacht af en zal ook doorgaan met zoeken

Sorry van die drie vorige berichten. Ik had het even niet door.

Arie

er zijn in ieder geval nu 3 mensen bezig om het probleem op te lossen. Misschien hebben wij wel strax de primeur met de oplossing :D

even een opmerkingetje tussendoor.

Om welke games gaat het, hebben deze wel DX9 nodig of kunnen ze het ook af met 8.1.

Misschien dan eens proberen DX8.1 te inst.

grtz Guido

Ik weet niets van games, maar ik las dat jullie een uninstaller nodig hadden. Ik kan wel goed googlen en heb veel geduld.

Maar wat nu als die uninstall gelukt is? Wat is de volgende stap dan?

Geplaatst door Tanja1968
Maar wat nu als die uninstall gelukt is? Wat is de volgende stap dan?

DX9b opnieuw installen. Schijnt toch dat dit vaak de oplossing is. (in Ieder geval bij het spel Matrix Reloaded, kwam ik tegen op de officiele site van The MAtrix)

Deze had ik al geprobeerd, maar hij vraagt naar de XP CD om daar naar i386 te zoeken.
Maar omdat ik dus geen orginele XP CD bij de aankoop van de PC heb gehad kan ik hier helaas niets mee.
???

Sowieso gaat het om het spel "Midnight Club II".
De andere heb ik al verwijders, maar die kom ik wel weer tegen als mijn zoon zijn stapeltje CD's mee terug brengt.

Ik voel me trouwens wel vereerd met alle hulp.
Als we het opgelost krijgen zal ik € 15,00 sponsoren aan de Helpmij-Site (die staat)

Arie

Mjah, jammer. Bestanden zullen ook wel te groot zijn om te sturen.

Even een simpele gedachte........Kun je geen systeemherstel doen naar voor de installatie van Dx9??

Helaas helpt systeemherstel hier niet.
Bij het opnieuw installeren van DirectX9 blijft hij hangen op de Windows Logo Test.

Frustrerend maar het is niet anders.
Ik moet trouwens even een broodje wegwerken voordat ik weer verder kan.

Arie

Hij blijft hangen? Als je voorzichtig bent zou je regcleaner nog kunnen proberen om alles van dx9 te verwijderen.

Het wordt er niet makkelijker op......Globe....heb jij nog een idee?

ik heb reg cleaner en jv16 maar
1 waar moet ik die best. verwijderen
2 hoe herken ik ze dan ???

arie

ik heb reg cleaner en jv16 maar
1 waar moet ik die best. verwijderen
2 hoe herken ik ze dan ???

Misschien een raar idee, maar ik heb eens een venster gezien waarin alle gegevens staan van DirectX. (op mijn PC lang geleden)
Zou je daar niet iets mee kunnen doen??

arie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan