DA Funnel maken geen keuze uit checkpoints met afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hier plaats ik een nieuw bericht met een afbeelding waarop u kunt zien dat ik geen keus heb uit checkpoints.
Ik neem aan dat ik hier checkpoints kan selecteren kan iemand mij helpenBekijk bijlage Naamloos.rar

vraag het eens aan Nedstat

Ik snap absoluut niet waar je mee bezig bent.

Digital Analytix is een betaald product van Nedstat (cq Comscore).
Dat werkt alleen als je met hen een contract hebt
waarbij zij voor een speciek domein de statistieken gaan bijhouden.
Door middel van pixeltjes die jouw pagina's naar de database van DA sturen.

Als je een contract hebt, bel je toch hun helpdesk?

Als je geen contract hebt, houden zij geen informatie bij. Simpel.
Als je geen contract hebt, vindt je geen informatie; punt uit; basta.

nou ik kan toch wel losse rapportages maken, zoekwoorden,zoekmachines en dergelijk

Dat hangt er dus maar helemaal vanaf hoe je dat bedoeld.
Overigens geef je weer geen duidelijk antwoord op mijn vragen,
net als in vorige draadjes.

Heb je nu wel of niet een contract met Nedstat?

nou ik kan toch wel losse rapportages maken, zoekwoorden,zoekmachines en dergelijk

Weer zo'n vage term: losse rapportages.... Wat bedoel je daar nu weer mee?
En om op aantallen zoekwoorden te rapporteren zal DA toch wel even moeten weten waar die die zoekwoorden moet gaan zoeken (welk domein)
Rapportages over zoekmachines kunnen alleen gemaakt worden met betrekking tot het bezoeken van jouw webpagina's middels een bepaalde zoekmachine.

En nee, zonder contract kun jij geen losse rapportages maken.
Besef je nu eigenlijk nog steeds niet wat Dig Analytix doet?
  1. Jij maakt een contract met Nedstat voor een specifiek domein
  2. Jij bouwt stukjes javascript in, in jouw webpagina's
  3. Bij een bezoek aan een webpagina stuurt dat stukje javascript een signaaltje naar de DA-database
  4. Alle signaaltjes van alle bezoeken aan al jouw pagina's worden opgeslagen in de DA-database
  5. Wanneer jij inlogt op DA, kun je met een rapport de statistieken opvragen van het domein waarvoor jij een contract hebt afgesloten.
Geen contract, geen tellertjes (metrics)
Geen tellertjes, geen rapportage.

nou kijk ik heb een site, daar moet ik alles van analyseren
als ik bij nieuw rpport en alleen zoekwoorden wil zien viink ik zoekwoorden aand en krijg ik keurig een rapport van de zoekwoorden die er zijn gebruikt om de website te vinden
een funnel is een ander verhaal, hij vind namelijk niet de checkpoints die ik wil
Namelijk zoekterm die leiden tot conversie

Heb je de volledige versie (gekocht), of is het de demo-versie?
En als het de demo-versie is, kan die dan wel funnelen? Of werkt dat nooit bij de demo?

ik heb een demo, maar ik moet een funnel maken dus ik neem aan dat het mogelijk is

Nogmaals zonder succes, ik zal de pagina omschrijver onder de kop

Funnel maken hier formuleren:

Laten we een funnel maken

Maak een nieuw rapport en selecteer het rapportitem funnel. Als u dit niet kunt vinden kunt u de zoekfunctie gebruiken

Nadat u het rapportitem hebt geslecteerd moet u aangeven wat de checkpoints zijn in de funnel. Welke checkpoints en waar?

Hier loop ik mis, als ik naast funnel nog een paar rapport items selecteer berekents de ze los van de funnel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan