Daemon Tools Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinmack

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Beste,

Ik wil Daemon Tools verwijderen maar via het programma in Win 10 om software te verwijderen lukt niet want Daemon Tools blokkeert het. Daarna heb ik het via Norton utilitis geprobeert:

"Het verwijderingsprogramma is gestopt"

Daarna de map zelf geopend en handmatig het verwijdering programma aangeklikt. Ook nu weigert hij het!

Hoe krijg ik dit programma weg?

Groeten,
Martin

Kijk in de instellingen van Daemon Tools. Daar zal staan dat deze moet starten bij het starten van Windows. Het programma is dus open en kan je daardoor niet verwijderen. Zorg dat deze afgesloten is en verwijder hem dan.

Deamon tools programma kan ik geen eens openen! Ik heb hem op nieuw gedownload en dan repareren. Dan zegt hij "Please close Daemon Tools to continue".

----> Maar helemaal rechts onder in de meldingen van windows zijn al 20 meldingen over Daemon Tools "Daemon Tools werkt niet in deze versie van Windows".

Hoe nu verder?

Groeten,
Martin

Dat bedoel ik dus, het achtergrond programma draait nog. Sluit deze af in Taakbeheer.

Dat heb ik ook al geprobeerd en op de delete knop gedrukt. Dan geeft hij nog deze fout. Daarna naar "opstarten" en Daemon Tools staat op "uitgeschakeld".

Taakbeheer heeft geen Delete knop. Wel een Beeïndigen knop. Weet je dus zeker dat je in Taakbeheer zat?

Tja, de oorzaak blijft gelijk. Een onderdeel van Daemon Tools staat open. Wellicht dat Daemon Tools een service heeft draaien? kijk daar eens.

Druk de Windows toets+R. Type: services.msc en druk op Enter.
Kijk in de rij met services of je iets van Daemon Tools tegen komt.
Dubbelklik er dan op en klik in het dan verschenen venster op de Stop knop.
Kijk dan in hetzelfde venster bij Startup type en zet deze op Disabled.

Zoals te zien is, daar staat hij ook niet tussen, maar ik krijg wel de fout melding ....

pc1.jpg

pc2.jpg

Kijk eens in C:\Windows\System32 of je daar DAEMON Tools Net ziet.
Probeer die dan eens te verwijderen.

Ook daar zit hij niet.... Hier zit hij wel in : C:\Program Files (x86) maar is dat alles in de pc? Geen verborgen mappen of bestanden ?
pc3.jpg

Ik bedoelde geen map maar een bestand.

Dan heb ik ook even geen ideeën meer.

Ik zie daarbij nergens iets dat bij het starten van je PC mee opgestart wordt. Start je PC eens in Save mode en verwijder dan alles dat je van Daemon Tools tegenkomt.

Daarin staat dan kennelijk het geladen gedeelte. En heb je dat in Save mode gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan