Daemon Tools Error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja helaas ook daar ..... :( Het is trouwens knap lastig om daar in te komen met Windows 10. Maar na wat uitzoek werk is het me gelukt.

Het frustrerende is dat het me zelf wel zou lukken maar ik weet inmiddels niet meer wat ik je nog zou kunnen laten proberen.

bent u anders bereid om op een afgesproken tijdstip via teamviewer in mijn pc te kijken ?

Bedankt voor al uw hulp.

Dat wil ik wel doen. Succes niet gegarandeerd, maar niet geschoten is altijd mis.

Indien je het opnieuw installeert krijg je ook de optie om het eerst te verwijderen, al geprobeerd?

Registersleutels die blijven staan zijn;

hotkey_current_user/software
map DTsoft

hotkey_local_machine/software
map DTsoft

hotkey_local_machine/software/microsoft/shared tools/msconfig/startupreg/DAEMON Tools Lite

beste maak je een backup van je registor file(bij uninstall) kwestie een deel terug te kunnen zetten.

En msconfig.exe zou je ook eens kunnen sorteren op fabrikant en zo alles van de fabrikant dat lijkt op daemontools uitschakelen bij opstart (in vele gevallen is heropstart verplicht).

Indien het je zou intereseren heb ik nog wat oude installs staan om zo te proberen te verwijderen (wel lite).

Opgelost door oude zaken te verwijderen en daarna het register te schonen met Eusing Free Registry Cleaner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan