Daemon tools herkent geen iso!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelko92

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2013
Goeden dag allen,

Ik ben nieuw hier en mijn naam is Jelko.

Ik heb 2 iso bestanden, deel a en deel b ( van een spel ).

Wanneer ik deel a mount met daemon tools gaat alles goed, echter wanneer ik deel b wil mounten vraagt ie hoe ik de afbeelding wil weer geven..

Echter als ik kijk bij eigenschappen geeft ie gewoon aan dat het om een iso bestand gaat..

Ik heb van alles geprobeerd maar niks heeft tot het gewenste gevolg geleid.

Misschien dat iemand hier meer vanaf weet ?

Alvast bedankt !

Gr jelko

Welkom Jelko :)

Heb je wel de extensies zichtbaar?
Het lijkt erop dat deel a wel .iso heeft maar deel b .img
Hernoem dan deelb.img naar deelb.iso.

.img wordt door Nero als extensie voor een ISO bestand gebruikt.

Laatst bewerkt:
Goedendag,

Allereerst bedankt voor uw snelle reactie!

Dit gs ik morgen even controleren, ik meen het wel maar weet het niet 100. % zeker.. De pc staat nu inmiddels uit.

Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat wanneer ik het bestand naar daemon tools "sleep" er 3 "tabellen" zijn, in de eerste staat de naam van het geuploade bestand, en bij de 2de het bestands type, hierin geeft daemon tools het volgende weer: iso image bestand. Oftewel, exact het zelfde als bij deel a..

Misschien niet overzichtelijk beschreven voor u door mij, ik zal het morgen via de pc wat duidelijker proberen uit te leggen!

Fijne avond verder en tot morgen!

Gr jelko

Ik zou het ook vreemd vinden maar het is het enige dat ik zo even kan verzinnen.
En meten is weten ;)

Ik weet niet welke versie jij hebt van deamon tools,maar je kunt meerdere virtuele drives aanmaken.
Als je maar een virtuele drive hebt moet je deel a verwijderen alvorens deel b te kunnen mounten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan