Daemon Tools niet compatible met Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Hoi beste mensen,

Sinds kort gebruik ik Windows 8 op mijn Laptop, maar sommige programmaatjes zijn nog niet compatible met Windows 8, zoals b.v. Daemon Tools Lite, dat gratis is te downloaden. Weet iemand een ander (gratis) programmaatje dat Daemon Tools kan vervangen, dus ongeveer dezelfde functie heeft?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie....

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Volgens de linformatie in deze link is het ook niet nodig om een third party als deamon tools te gebruiken in windows 8.

Windows 8 kan zover ik gelezen heb alleen maar ISO en VHD (virtuele harde schijven) bestanden mounten. Er zijn natuurlijk veel meer formaten dan ISO, zoals bijv. BIN/CUE, MDF/MDS, NRG etc.

DAEMON Tools werkt met de SPTD driver van DuplexSecure. De laatste versie van DT Lite komt met v1.81 van deze driver. De nieuwste driver (v1.83) heeft support voor Windows 8 RTM:

http://www.duplexsecure.com/en/downloads

Wat je kunt proberen is om eerst de nieuwste SPTD driver te installeren en daarna pas DT Lite. Dit zou moeten werken volgens de ontwikkelaars:

What concerns DT Lite it is possible to run under Windows 8 if you install SPTD 1.83 first.

Bron:

http://forum.daemon-tools.cc/f19/daemon-tools-pro-windows-8-a-29603/index2.html

Hoi M4rco

Zeer bedankt voor jouw kundige reactie. Ik ben heel blij met jouw info en dank je daarvoor hartelijk. Ik ga proberen of ik jouw info kan gaan gebruiken. Nogmaals mijn hartelijke dank en et vriendelijke groet uit Weert,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Volgens de linformatie in deze link is het ook niet nodig om een third party als deamon tools te gebruiken in windows 8.

Heel erg bedankt voor jouw reactie. Hier heb ik wat aan.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Hartelijk dank voor jouw reactie. Hier heb ik wat aan.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan