Daemon Tools probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kavuzz

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Ik heb probleem met dit programma.:( Kan iemand helpen?:o . Namelijk als ik mijn .iso bestand mount is alles in orde maar dan komt er probleem. Ik open Deze Computer dan open ik mijn virtuele cd/dvd. Eventjes wachten en dan komt er fout: Kan dit schijf niet lezen omdat ze niet compatibel met Windows (ik heb XP) is of mogelijk beschadigd, tenzij dat niet is. Dat komt bij elke .iso bestand. Sommige zeggen dat ik dit bestand moet op cd branden maar ik heb nog niet geprobeerd. Ook andere mensen zeggen dat dit bestand niet groter mag zijn dan 2GB. Bestand is 670 MB groot. Ik snap het probleem dus niet. Help please.

Laatst bewerkt:
Als je er ook even bij verteld wat je probleem is, dan zouden we dat inderdaad misschien kunnen.

Maar zoals jij nu je vraag stelt kunenn wij helemaal niets! Dus wees eerst eens duidelijk en vertel wat je probleem precies is.

Ik plaats mijn iso bestand in daemon tools. Ja? Dan probeer ik het virtueel cd/dvd openen. Ik wacht eventjes. Ja? Wat dan? Fout : Kan dit schijf niet lezen omdat ze niet compatibel is of beschadigd is. Wat doen?

Laatst bewerkt:
Simpel gezegd: ik doe alles juist maar dan komt die stomme fout.:(:(:(

Ik krijg sterk het idee dat je een spel voor een console als de playstation hebt ofzo, klopt dat? De computer kan die inderdaad niet lezen. Dan zal je het dus inderdaad moeten branden en daarna in de console stoppen. Dan zou het moeten werken.

Ik heb het zelf al gevonden. Mijn .iso bestand was beschadigd, maar toch bedankt voor hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan