Daemon Tools, wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

veer9

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2006
Berichten
5
Ik heb via Azureus een torrent gedownload van een spelletje ( Football Manager 2006).
Toen de download klaar was, opende ik de map en zaten er 2 files bij. MDF file en een MDS file.
Ik heb de MDS file met Daemon Tools gemount. Toen ging ik naar deze computer, klikte rechtermuisknop 'verkennen' op de cd-drive waar ik de mds-file op had gemount. Draaide de setup, en het spel staat op de computer.
Nu als ik op de link op het bureaublad dubbelklik om het spel te starten, geeft hij alsnog de foutmelding plaats de juist cd-rom en start de applicatie opnieuw.

Als het goed is heb ik toch gemount en zou het moeten doen, of doe ik nu iets fout?:(
 
Mooi, hè, beveiliging tegen illigaal kopieëren.:D

Of er is een no-cd crack voor of je moet eerst alle letters van je cd/dvd spelers verwijderen, dan ziet hij alleen die gemounte mds.

Je kunt bij Daemontools ook nog beveiligingen uischakelen, maar of dat werkt?
 
No cd crack

Ja heeel mooi:rolleyes:


Maargoed, ik ben nu bezig no cd crack aan het zoeken. Ik wou net ff proberen dat met die andere CD/DVD drives verwijderen ( heb er nu verder 1, dat is W:/ de originele. Maar hoe moet ik die verwijderen?
 
Hoi,

Wat denk je ervan om je cd-speler los te gooien, maar dat is onzin.

Je moet de goede crack vinden, en dan doet hij het. Ik praat uit ervaring.
 
een crack kan, mss lukt het ook wel met een mini image bestand.... en die dan mounten met deamon tools, dat wil het ook nog wel eens doen ;).

edit:
sorry voor het posten van die link ;), door admins weggehaald.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan