• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dagen tussen data en 2 kleuren koppelen

@peter
Wat is het verschil van jou bestandje met voorgaande bestandjes?

Het verschil is bijna niets.
De celeigenschappen, kolom C op dd-mm-jjjj gezet.
De celeigenschappen, kolom E op getal gezet.
Alle nog lege rijen in de tabel verwijderd.
Bij een van de voorbeeldjes, #14 van TS staat er een onzichtbaar teken voor de datum.
maar zodra ik dan op bewerken instellen klik veranderen de laatste 2 automatisch in #waarde!
Ik weet ook nog steeds niet wat TS met het bovenstaande bedoelt.
Dus wat TS allemaal uitspookt?

Het verschil is bijna niets.
De celeigenschappen, kolom C op dd-mm-jjjj gezet.
De celeigenschappen, kolom E op getal gezet.
Alle nog lege rijen in de tabel verwijderd.
Bij een van de voorbeeldjes, #14 van TS staat er een onzichtbaar teken voor de datum.

Ik weet ook nog steeds niet wat TS met het bovenstaande bedoelt.
Dus wat TS allemaal uitspookt?
Hoi,
Ik doe niks anders dan het bestand openen. Dan zie ik het wel goed staan. Maar dan heb je een balkje waar instaat “bewerken instellen” en als ik daar op druk kan ik zeg maar alles in het document. Alleen dan veranderd het getal naar die #waarde!
Dus eigenlijk spook ik niks bijzonders uit, ik zou niet durven. Echt niet, haha.

Is dat nu ook zo bij het laatste bestandje in #20?
Welke versie van Excel gebruik je?
Is het een Nederlandse of Engelse versie?

Misschien het bestand na het downloaden in de Eigenschappen eerst Deblokkeren.

1756145325461.png

Ik ben eigenlijk niet zo van die gokspelletjes maar kan het niet zijn dat het bestand op een Mac wordt geopend?

Plaats eens een screenshot van dat "bewerken instellen".
sorry het is bewerken inschakelen. maar als ik het bestand open zie ik de nummers goed staan en als ik dus daarop klik zodat ik data enz kan invoeren dan veranderd dat dus.
Bericht automatisch samengevoegd:

Ik ben eigenlijk niet zo van die gokspelletjes maar kan het niet zijn dat het bestand op een Mac wordt geopend?
nee een HP Elitebook

Bijlagen

• Screenshot 2025-08-25 222817.png
    Screenshot 2025-08-25 222817.png
    83 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan