• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dagkalender maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

JCBurlay

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2016
Hallo Allemaal,

Voor mijn nieuwe hobby ben ik in Excel gedoken, maar kom nu een probleem tegen waar ik geen oplossing voor heb gevonden.
Ik ben bezig een kalender te maken waarin ik elke dag een aantal gegevens moet invullen. Met een klein menu aan de zijkant kan de dag worden geselecteerd en per dag kunnen deze gegevens worden ingevuld. voorlopig ben ik niet verder geraakt dan dit:

Bekijk bijlage dagcontrole 2 BBW.xlsx

Ik zoek nog een manier om de het vak van E3 t/m H12 mee te veranderen met de dagen, zodat deze gegevens bij dezelfde datum blijven staan, maar hier loop ik telkens vast. Kan iemand mij verder op weg helpen of moet ik hiervoor macro's leren schrijven?

Groet,
JC

Ik denk dat dit het mooist is op te lossen met een userform.
Als bijlage vind je er een wel met heel andere gegevens, maar het gaat even om het principe van gegevens invoeren en weer opvragen

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan