dailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Wie weet een goed programma om dailer gelijk te registreren mocht je op zo'n site terecht komen. Heb gekeken op google maar er staan zoveel dingen dat ik het niet meer zie zitten. Vast bedankt.
 
Wat bedoel je precies met registreren?

Toevallig editienl gekeken?
 
Ja dat klopt. Ik bedoel dus een programma dat meteen aangeeft dat je op zo'n dure beltoestand terecht komt. Dit dus meteen aangeeft en niet achter af als het leed al geschied zou zijn. Of dat dit programma het dan meteen blokkeert.
 
Heb je een vermoeden dat de rekening te hoog is door de inbelsoftware, dien dan een klacht in bij het OCI. Deze organisatie is opgericht met het doel meer grip te krijgen op telefoon-exploitanten. Kijk op deze website hoe je actie moet ondernemen tegen de inbellers.
Bron: planet.nl

Oh, ik lees net hoe je dat eventueel kan voorkomen als je op z'n site bent... Link uit bovenstaande. Misschien heeft deze site wat nuttigs, ik ken het verder niet. http://www.dialerdetect.nl/nederlands/index.html
 
Laatst bewerkt:
Hoi Humpe,

Als je een firewall gebruikt die goed is ingesteld, een beetje uitkijkt wat je allemaal aanklikt op internet, en SpywareBlaster geïnstalleerd hebt staan, komt er echt geen dialer binnen hoor. Niet panikeren dus, gewoon je systeem goed beveiligen en vooral je verstand gebruiken. Een dialer komt namelijk niet zomaar binnen. Een dialer komt alleen maar binnen als je akkoord gaat met de installatie van een of andere plug-in.
 
Heb je op deze site al gekeken Humpe? HIER Het programmaatje waar jij het over hebt heb ik ooit voor kennissen gehad maar iedereen gaat over naar ADSL. Ik zoek nog even in mijn install.
Je krijg alleen nog maar een dialer als je een 'gewone' verbinding hebt. (modem die piepjes geeft)
Verder zou ik zeggen. Gewoon wegblijven van die sites Humpe, de beste manier om niets te krijgen :cool:

Humpe A2 heeft alles in een. Heb je verder ook nog iets aan. A2
 
Laatst bewerkt:
@Humpe:wat voor verbinding heb je ? ADSL,kabel of telefoon ?
 
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik dacht dat het voor alle verbindingen gold. Heb zelf chello. Ik heb alles zitten bekijken, maar vind het toch interessant, zodat ik nu toch beter op de hoogte ben. Iemand die dan toch een modemkaart erin heeft zitten moet dan toch uit kijken. Ik kan nu in ieder geval de andere helpen die nog wel met een modem werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan