Dan wel, dan weer niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albatros

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Hallo,
Ik word er een beetje gek van.
Gisteren kon ik een pagina met internet explorer 5.50 openen, en vandaag gaat dezelfde pagina weer niet.
Ik werk met een inbelmodem, en krijg dan de mededeling:"kan geen verbinding maken met server"
En deze melding krijg ik vooral als ik de pagina open via "openen in nieuw venster".

Weet iemand raad?
O. ja, ik heb Opera geïnstaleerd, en er weer vanaf gehaald, omdat deze mij niet beviel.

Albatros

Dit kan me denkt aan veel liggen. Het kan bvb simpel al zijn dat de server waarop deze pagina staat die je wil bezoeken effe offline is. Heb je soms problemen om te pas en te onpas op het net te raken?
Kan ook zijn dat er iets stuk is door het installeren / deïnstalleren van opera...

Om welke site gaat het hier, mogelijke gewoon een slechte verbinding of is de site gewoon vaak down door drukte bijvoorbeeld.

De sites die ik wil bezoeken zijn bv. de startpagina en helpmij.nl.
zou het een idee zijn om de installatie cd-rom van Hetnet (mijn provider) opnieuw erover te laten lopen?
Albatros

Hallo,

Inmiddels heb ik de installatie cd rom van Het Net opnieuw over de pc laten lopen, en mijn internet loopt weer als en speer.
Bedankt voor bovenstaande reacties.

Albatros

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan