Dangerden Maze3 monteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvdK

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 mei 2002
Hi,

Ik ben al een tijdje aan het prutsen met mijn AMD MAze 3 koelblok. In de handleiding op www.dangerden.com staat dat als je de 4 pootjes om de socket hebt bevestigd je het blok er zo op kan "schuiven" Dit kan bij mij dus niet. Ik moet aan de pootjes zelf draaien omdat er schroefdraad in de gaten van het blok zitten. Nu moet ik dus aan de pootjes zelf draaien om het blok juist op de cpu te krijgen, nadeel hiervan is dat de bijgeleverde "moertjes en veertjes" die de het blok naar de cpu zouden moeten drukken totaal niet werken op deze manier en je dus ook niet echt een gevoel hebt hoe strak deze er nu op zit. Ik heb XXLcases al een mailtje gestuurd, maar ook daar krijg ik geen support van.... :(
Iemand een idee of is het misschien een produktiefoutje?

P.S. [hier een linkje naar de handleiding...

Uitboren :)

Want anders hebben die veren geen zin, en riskeer je een dode CPU.. Ofwel omdat het blokje te hard aangespannen werd, ofwel te zacht waardoor er geen of erg weinig contact was tussen core en blokje.

Tsja... daar dacht ik ook al aan, misschien dat dat de beste oplossing is... Ik wacht nog heel even op XXL cases en anders neem ik de boor maar ter hand.... :evil:

Ik blijf het vreemd vinden....

Uitgeboord... en opgelost, ging makkelijker dan ik dacht :)

Steve je bent een schat en geweldig, de beste op aarde! DANK JE WEL!!! :love: :love: :D :D :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan