DAP (Download Accelerator Plus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

XenomX

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2002
Ik heb SuSe 10.0 gedownload (3,4gb!) m.b.v. DAP.

1e keer is het al mis gegaan, waarom weet ik niet, bestand was 1kb, was wel 3 uren bezig geweest.

Opnieuw geprobeerd, hij is nu weer klaar, maar ik krijg de volgende melding:

Kon bestand niet opslaan in gevraagde pad. Druk op OK en selecteer een andere map

OK, dit doe ik, maar elke map geeft hij dezelfde melding weer, heb gewoon mijn standaard achtergrond services draaien, voor de rest draait er niets wat dap zo belemmeren om het bestand op te slaan.

Graag snel een oplossing als iemand die heeft :P sluit straks mijn laptop af, en mss ben ik het bestand dan wel weer kwijt.

p.s. WinXP Prof. nieuwste versie DAP.

Bij voorbaat dank, :thumb:

p.s.2 Heb ook geprobeerd te zoeken naar temp bestanden groter dan 3gb, helaas niets gevonden :(

Laatst bewerkt:
Off Topic:]
Dap installeert Spyware bij je ,daar ben je mee op de hoogte?

Ja, tenminste, reclame in het programma zelf. Ook los ervan?

Het is in ieder geval een waardeloos programma, heb het vroeger wel eens gebruikt, ik wilde het nu weer eventjes gebruiken voor dit bestand, heb het namelijk wel vaker gehad dat de standaard dload manager van windows vastliep op 99%, beetje zonde als je 3,4 gb dload :)

Maar dit heeft ook niet erg geholpen :(

Ik sluit hem af, is kijken wat er gebeurd..... duimen maar :) :thumb:

Helaas, zelfde melding, maar hij behoud zn bestand wel, zou hier geen andere manier voor zijn om dit temp bestand te wijzigen naar de .iso die het moet zijn?
Andere downloads werken verder wel.

Laatst bewerkt:
Free Download Manager gebruik ik al een tijdje, geweldig programma ook met resume funtie. freeware en spyware vrij :)
Dap er af resten verwijderen met spybot en Free Download Manager installeren.

De spyware is opzich het probleem niet, nadat ik dit bestand gebrand heb gaat mijn schijf leeg :P Ik vraag me alleen af of het bestand nog te redden is, anders download ik em voor de 3e keer :) opzich niet een probleem.

Ik zal het zo ie zo morgen met free download manager proberen.:thumb:

XenomX zei:
De spyware is opzich het probleem niet, nadat ik dit bestand gebrand heb gaat mijn schijf leeg :P Ik vraag me alleen af of het bestand nog te redden is, anders download ik em voor de 3e keer :) opzich niet een probleem.

Ik zal het zo ie zo morgen met free download manager proberen.:thumb:

Dat bedoelde ik ook, mocht je het voor de derde keer moeten doen. :)
Gebruik die download manager ook alleen maar voor grote bestanden of als ik draadloos zit, is ook te dom voor woorden dat er geen resume functie standaard in xp zit.

Inderdaad, zat mezelf net af te vragen of deze functie wel in Windows Vista zit.

Ik gebruik dit soort programma's ook enkel bij grote bestanden, en zit nu ook draadloos, neem geen risico ;) al is het al 2x mislukt :confused:

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan