Dap

• Onderwerp starter Onderwerp starter lima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lima

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
attemp.jpg

Adaware vond 2 van deze jongens, horen deze bij de Downloadaccellerator plus.
Kan ik het verwijderen zonder het programma te schaden?

Verwijder DAP helemaal en download de nieuwste versie, die is spyware vrij. Downloadmanagers hebben trouwens alleen nut bij een inbelverbinding. Ik weet niet wat voor verbinding jij hebt?

Is er vannacht dan een nieuwe versie uitgekomen, deze is van gisteren
uhh.gif

Ik heb @home kabel
Kan hiermee zo mooi bijhouden wat de kids allemaal op de schijf gooien

Of zal de dapbar de oorzaak zijn ?

attemp2.jpg

attemp3.jpg

Laatst bewerkt:
Geloof dat ik metmezelf aan het modereren ben, maar de dapbar staat aangevinkt maar wordt niet weergegeven. Staat nu in qarantaine bij adaware

Geplaatst door Tiborv
Verwijder DAP helemaal en download de nieuwste versie, die is spyware vrij. Downloadmanagers hebben trouwens alleen nut bij een inbelverbinding. Ik weet niet wat voor verbinding jij hebt?

das is helaas niet waar tiborv.
ik heb een kabel aan sluiting en met dap down ik toch
tot 6x sneller dan met de gewoone explorer metode

P.s wat gezien woord van dap als spyware haal ik gewoon weg met adaware + spybot en het programma,
werkt dus nog steeds

Met Groet virtuosa

Dan is dat een andere ervaring dan de meeste tests die op internet en in de bladen staan. Ikzelf merk het verschil totaal niet.

Geplaatst door Tiborv
Dan is dat een andere ervaring dan de meeste tests die op internet en in de bladen staan. Ikzelf merk het verschil totaal niet.

Ja beetje offtopic misschien maar het schijnt zo te zijn dat als je de speed op "ultra" oid. zet dat het echt stukken sneller gaat. Ik kan me er verder ook niet echt wat bij voorstellen maar een aantal bekenden van mij met (snelle, ik heb 9k/bs.. :mad: ) kabel prijzen het programma in de hemel..

offtopic.gif

Alles werkt nog gewoon, laat de twee gewoon in quarantaine staan op water en brood
dubbele%20duim%20op.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan