Hey,
Kan iemand mij a.u.b. helpen met hoe je een dashboard in Excel moet maken of tenminste waar ik voorbeelden die uitgewerkt zijn in een Excel bestand kan vinden?
Ik ben een doorstromer in HBO en het is allemaal plotseling en moeilijk ook, ik heb liever dat ik het zelf uitzoek maar vanwege tijdnood zou iemand vriendelijk kunnen zijn om de volgende punten uit te leggen?
1. Is het mogelijk om formules in twee aparte Excel bestanden aan elkaar te linken of is dit alleen mogelijk in hetzelfde Excel bestand met werkbladen?
2. Ik weet hoe de functies Lookup, V/Hlookup, Index/match moeten worden gebruikt maar ik weet niet wat het inhoudt en wanneer het gebruikt kan worden?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Kan iemand mij a.u.b. helpen met hoe je een dashboard in Excel moet maken of tenminste waar ik voorbeelden die uitgewerkt zijn in een Excel bestand kan vinden?
Ik ben een doorstromer in HBO en het is allemaal plotseling en moeilijk ook, ik heb liever dat ik het zelf uitzoek maar vanwege tijdnood zou iemand vriendelijk kunnen zijn om de volgende punten uit te leggen?
1. Is het mogelijk om formules in twee aparte Excel bestanden aan elkaar te linken of is dit alleen mogelijk in hetzelfde Excel bestand met werkbladen?
2. Ik weet hoe de functies Lookup, V/Hlookup, Index/match moeten worden gebruikt maar ik weet niet wat het inhoudt en wanneer het gebruikt kan worden?
Bij voorbaat hartelijk dank!